چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
بروجرد

حوزه/ امام‌ جمعه موقت بروجرد گفت: شرکت در انتخابات موجب مشروعیت و اقتدار روزافزون نظام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام محمدعلی اسدی نسب امام جمعه موقت بروجرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت شرکت حداکثری در انتخابات، اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات پیش رو وظیفه‌ای شرعی، حقوقی و قانونی است و همه باید نسبت به انجام این وظیفه کوشا باشیم.

وی با بیان اینکه انتخاب یک رئیس‌جمهور اصلح، وظیفه‌ای شرعی و حق مردم است، افزود: رییس جمهور باید ولایی، متدین، انقلابی، متخصص، کارآمد و خدمتگزار مردم باشد.

امام جمعه موقت بروجرد، با بیان اینکه شرکت در انتخابات موجب مشروعیت و اقتدار روزافزون نظام خواهد شد، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی بار دیگر توطئه و نقشه شوم دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی خواهد کرد.

حجت الاسلام اسدی با بیان اینکه دولت رئیس‌جمهور شهید در شهرستان بروجرد اقدامات خوبی در جهت رونق تولید و اشتغال انجام داد و با حمایت از ۱۱۰ کارخانه و کارگاه تولیدی و صنعتی از تعطیلی آنان جلوگیری کرد، یادآور شد: تلاش‌های دولت سیزدهم موجب شد تا حدود ۲ هزار میلیارد تومان در شهرستان بروجرد سرمایه‌گذاری و خودروسازی احیا و منطقه ویژه اقتصادی نیز در شهرستان ایجاد شود.

وی همچنین با اشاره به خدمات و تلاش‌های دولت سیزدهم در بحث آب و گاز رسانی، ساخت مسکن، ارتقا شاخصه‌های حوزه درمان و سلامت در شهرستان بروجرد، خاطرنشان کرد: خدمات دولت سیزدهم در کشور به ویژه در مناطق روستایی و محروم شایسته قدردانی است.

امام جمعه موقت بروجرد، با اشاره به روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، خاطرنشان کرد: تبلیغ آموزه‌های دین مبین اسلام و مکتب تشیع وظیفه‌ای شرعی است و باید افراد متدین نسبت به اجرا و احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha