چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: حماسه جمهور در پیش داریم و در این حماسه اولویت مشارکت بالا در این انتخابات است و دوم انتخاب اصلح می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان جم با تبریک اعیاد غدیر و میلاد امام هادی(ع) اظهار داشت: غدیر «یوم نشر العلم»، «یوم ترک الذنوب» و «یوم البشاره و یوم العطیه» است.

وی افزود: غدیر متعلق به همه مسلمین است، پرداختن به غدیر امری حیاتی و مهم است و عموما باید غدیر را تکریم کنند.

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به انتخابات پیش رو تأکید کرد: حماسه جمهور در پیش داریم، در این حماسه اولویت مشارکت بالا در این انتخابات است و دوم انتخاب اصلح می‌باشد.

امام جمعه جم، مشارکت بالا را نشانه استحکام نماز و بالا رفتن اعتبار کشور دانست و گفت: مشارکت بالا باعث تقویت اقتدار کشور خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدی، با اشاره به اینکه تحول در مدیریت از بزرگ‌ترین محسنات انتخابات است، خاطرنشان کرد: در انتخابات باید به هر دو جنبه ایجابی و سلبی رأی‌مان توجه داشته باشیم، به همان اندازه که تلاش می‌کنیم اصلح رأی بیاورد باید مراقبت کنیم فرد ناصالح رأی نیاورد.

وی تأکید کرد: به‌طور کلی جبهه انقلاب همواره باید در میدان انتخابات، دو راهبرد ایجابی (تحققی) و سلبی (صیانتی) را هم‌زمان مدنظر داشته باشد.

امام جمعه جم عنوان کرد: اقتدار دیپلماسی ایران میراث شهید رییسی است، آزادی حمید نوری شهروند ایرانی که در سال ۱۳۹۸ در سوئد با تلاش گروهک منافقین بازداشت شده بود به رغم خرابکاری‌های منافقین آزاد شد، نشان از اقتدار دیپلماسی ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام محمدی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و یاران صدیقش در ۷ تیر و گرامیداشت هفته قوه قضاییه ابراز کرد: شهید بهشتی حدود ۱ سال و نیم در دستگاه قضایی مسئولیت داشت، اما به اعتبار شخصیت با اخلاص و ولایتمدار و با نگاه تشکیلاتی در همین مدت کوتاه، منشاء آثار بزرگی شد.

امام جمعه جم ادامه داد: شأن و منزلت قضات بسیار بالاست و با رسیدن عالمانه و مستند به حکم، مسیر سختی طی می‌نماید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha