پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
تبریز

حوزه/ سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: کارهایی که در دولت سیزدهم انجام شده، بی نظیر بوده و دستاوردهای چشمگیری در توسعه کشور و استان در این دولت اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، تراب محمدی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی امروز در جمع مسئولان سیاسی نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری از جهات مختلفی برای ایران اسلامی دارای اهمیت است، اظهار کرد: باید توجه داشت که هر چه قدر این انتخابات فارغ از نتیجه آن پرشورتر برگزار شود، قدرت عملکردی دولت منتخب بیشتر می شود.

وی افزود: بخش های سیاسی نیروهای مسلح باید حداکثر تلاش خود را به کار گیرند تا مشارکت مردمی افزایش یابد و حضور حداکثری اتفاق بیفتد و در این رابطه باید دقت کنیم در انتخابات به برنامه ها و مدل های اجرایی جامع رأی دهیم که امکان عملی شدن آنها وجود دارد.

محمدی، نقش نخبگان در پرشوری انتخابات را مهم توصیف و اضافه کرد: لازم است نخبگان و افراد مجرب نقش کنشگری در انتخابات را بر عهده بگیرند و البته نامزدهای انتخاباتی نیز باید برای مردم تبیین کنند که چه برنامه هایی برای اداره کشور دارند و چگونه می‌توان از وضع موجود به سمت وضع مطلوب حرکت کرد.

وی یکی از مهم‌ترین دیدگاه‌های نامزدها را استقلال کشور دانست و با تاکید بر اینکه استقلال یکی از پایه های هر کشوری به ویژه نظام جمهوری اسلامی بوده و عامل اصلی جهش در کشور است، گفت: دیپلماسی و میدان مکمل همدیگر هستند و اگر نیروهای مسلح قوی نداشته باشیم، دیپلماسی تضعیف خواهد شد.

محمدی به شاخص‌های مورد تاکید رهبر انقلاب در انتخابات اشاره و اظهار کرد: چهار مؤلفه مورد تاکید رهبری شامل امنیت، سلامت، حضور حداکثری و رقابت سالم صرفا" برای انتخابات مجلس نیست و شامل تمام انتخابات می شود.

به گفته وی، امنیت کشور با رهبری داهیانه پایدار است و هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه ما به عنوان مجریان انتخابات هیچ گونه سوگیری نداریم و حفظ سلامت انتخابات "شرعا و قانونا" وظیفه تمام کارگزاران انتخابات است، یادآور شد: طرفداران نامزدهای انتخابات نیز باید در راستای سلامت انتخابات تلاش کنند.

محمدی به خدمات گسترده دولت سیزدهم در ابعاد مختلف اشاره و اضافه کرد: کارهایی که در دولت سیزدهم انجام شده، بی نظیر بوده و دستاوردهای چشمگیری در توسعه کشور و استان در این دولت اتفاق افتاده است.

وی گفت: در ۳۳ ماه گذشته هشت هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در سطح کشور احیا شده و هزاران نفر به اشتغال باز گشته اند که دستاوردی بسیار مهم به شمار می رود و یکی از سیاست های دولت سیزدهم اتمام پروژه های نیمه تمام بود، به طوری که هزاران پروژه ای که سال ها به طور نیمه تمام رها شده بود، در این دولت به اتمام رسید.

محمدی ادامه داد: رییس جمهور شهید ایثارگرانه و مجاهدانه تلاش کرد و عدالت محوری، مبارزه با فساد و خدمت به مردم از ویژگی های دولت شهید رئیسی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha