پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
دیدار وزیر آموزش و پرورش با نماینده ولی فقیه در استان همدان

حوزه / امام جمعه همدان گفت: یکی از موضوعات مهم در عرصه فعالیت‌های آموزشی و پرورش، دانشگاه فرهنگیان است که نیازمند توجه نسبت به آن هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با وزیر آموزش و پرورش، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی و شهدای خدمت، اظهار داشت: شهید رئیسی توجه ویژه‌ای نسبت به مسئله نظام تعلیم و تربیت کشور داشت.

وی با بیان اینکه اگر کسی انقلابی باشد غیر از این انتظار نمی‌رود، گفت: اگر ماهیت انقلاب اسلامی به درستی درک شود، اساسی‌ترین جایی که باید در آن سرمایه گذاری انجام شود آموزش و پرورش است و لذا هر مسئولی که نسبت به آن بیشتر توجه کرد، آن را بیشتر انقلابی می‌دانیم.

امام جمعه همدان، با تقدیر از اقدامات وزیر آموزش و پرورش، یادآور شد: یکی از موضوعات مهم در عرصه فعالیت‌های آموزشی و پرورش، دانشگاه فرهنگیان است که نیازمند توجه نسبت به آن هستیم.

وی شغل معلمی را یک عظمت خواند و گفت: در سال‌های گذشته دانشگاه فرهنگیان در همدان دچار مشکلاتی بود و آن طور که باید مورد حمایت قرار نمی‌گرفت، اما در دولت سیزدهم توجه خوبی نسبت به این مجموعه در استان را شاهد بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با اشاره به اجرایی شدن سند تحول بنیادین، ابراز کرد: امیدواریم به صورت جدی این طرح در آینده نیز استمرار داشته باشد و دولت آینده هم این مسیر خدمت را ادامه دهد.

وی با بیان اینکه در استان همدان کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش بسیار فعال است، ابراز کرد: امروز ارتباط با نسل جدید را باید یاد بگیریم و توجه به این مسئله یک ضرورت است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با اشاره به فعالیت مرکز تربیت کودک و نوجوان در همدان، یادآور شد: اردوگاه‌ها بستر مناسبی هستند که می‌توان از آن به نحو احسن استفاده کرد، به بیان دیگر نباید اردوگاه‌ها صرفا جای تفریح باشد و لازم است مباحث تربیتی هم در آن مد نظر قرار گیرد.

وی همچنین با تأکید بر لزوم احترام به معلمان و جایگاه معلمان در جامعه، گفت: خیر انسان در احترام به استاد است و آن زمان است که علم هم برای شخص و هم برای جامعه، برکت پیدا می‌کند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه معلم بودن یک افتخار است، تصریح کرد: ارتقا منزلت معلم در جامه یک ضرورت است و همه باید برای این مهم تلاش کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha