پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
قدمی

حوزه/مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع)بروجرد از اجرای طرح تابستانه غنی سازی اوقات فراغت با عنوان میثاق ، ویژه دانش آموزان پسر شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام عبدالله قدمی مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع)بروجرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه فصل تابستان فرصتی مغتنم برای غنی سازی و بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان محسوب می شود افزود : طرح تابستانه میثاق با اجرای کلاس ها و دوره های آموزشی و فرهنگی ۴۵ روزه از ابتدای تیرماه با همکاری اداره آموزش و پرورش بروجرد و مدرسه علمیه امام صادق (ع)شهرستان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه طرح میثاق ویژه دانش آموزان پسر مقطع تحصیلی هشتم و نهم اجرا می شود افزود : در این طرح دانش آموزان می توانند در کلاس ها و دوره های تقویتی ریاضی،زبان انگلیسی،زبان عربی،آموزش روخوانی قرآن کریم ،آموزش خوشنویسی و خط تحریر،آموزش احکام و اعتقادات و کلاس های اخلاق از فردا آغاز می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع)بروجرد اظهار داشت:دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این دوره ها می توانند برای ثبت نام با شماره های ۰۹۱۶۶۶۸۲۹۳۲ و ۰۹۱۶۷۱۸۵۷۷۹ تماس و یا با پیام رسان ایتا به آی دی @mohamad moazami پیام ارسال کنند.

حجت الاسلام عبدالله قدمی در پایان تقویت جنبه‌های مهارتی علمی و هویت ملی در دانش‌آموزان ،تقویت مهارت ها و هویت دینی برای زندگی موفق در جامعه اسلامی ، ارائه فرصت همکاری و نقش‌آفرینی حوزه علمیه در عرصه تعلیم و تربیت ، کمک به اعتلای ارزش های اخلاقی و خدمات اجتماعی و برنامه ریزی هدفمند برای پر نمودن اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان را از جمله مهمترین اهداف برگزاری طرح تابستانه میثاق برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha