چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
امام جمعه بندر خمیر

حوزه/ حجت الاسلام صالحی گفت: تخریب خدمات دولت سیزدهم نشانه تکیه به بی‌اخلاقی و بی‌انصافی هاست، در برنامه‌های مختلف کاندیدا اگر نتواند مدافع گفتمان انقلاب باشد، قطعا خسارت بزرگی را رقم زده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام صالحی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بندر خمیر، اظهار داشت: ایام خجسته و مبارکی را در حال پشت سر گذاشتن هستیم که ختم به یکی از ویژه‌ترین مناسبات تاریخ بشریت می‌شود.

وی افزود: در دهه مبارک امامت و ولایت باید توجهات را به سمت این حقیقت ممتاز یعنی عید سعید غدیر متمرکز کنیم، حاجیان و مسلمین بعد از گذراندن مناسک حج و قربانی کردن نفس و رسیدن به جایگاه معرفة الهی که همان انقطاع الی الله است، بلافاصله وارد در مدار بزرگترین آزمون بینشی و عملیاتی خود می‌شوند.

امام جمعه بندر خمیر، اقامه حکومت الهی را متجلی در عید غدیر خم دانست و تصریح کرد: بنابر آیات قرآن در سوره مائده اتمام رسالت نبوت به وسیله رساندن پیام عید غدیر است، معنای فرامتنی این آیه نیز این است که از ضروریات برای رسیدن به کمال بندگی، توجه و نشر معارف غدیریه است.

وی اضافه کرد: سخن گفتن از غدیر یعنی سخن گفتن از مسیر اتمام و کامل شدن باورها و جامعه بشری امروز به شدت نسبت به درک معارف علوی احساس نیاز می‌کند، حکومت محتاج توجه به سلوک امیرالمؤمنین(ع) است و عید غدیر فرصتی بزرگ در امتداد تبلیغ نبوی است، لذا در این ایام اگر قدمی، قلمی و یا ریالی صرف شود در جهت بالاترین فیوضات معنوی و الهی خواهد بود.

امام جمعه شهرستان بندر خمیر یادآور شد: یکی از گله‌های جدی در شهرستان بالا بودن قیمت میوه است، مسئولان به طور جدی ورود کنند، میوه که ضرورت اجتناب ناپذیر در سفر مردم است در شهر به قیمت‌های بالاتر از مناطق دیگر عرضه می‌شود.

وی با اشاره به ۶ تیرماه سالروز سوء قصد به جان رهبر معظم انقلاب در مسجد ابوذر تهران، خاطرنشان کرد: خداوند ایشان را از این حادثه به‌سلامت بیرون آورد تا جامعه اسلامی اهداف بزرگ و تمدنی خود را با راهبری ایشان محقق کند.

وی تصریح کرد: ٧تیرماه سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تم ن از یاران ایشان و روز قوه قضائیه است، دستگاه قضایی در انقلاب اسلامی یک مجموعه امیدبخش برای آحاد مردم است، دستگاه عدلیه ایستگاه پایانی مبارزه با فساد است.

وی یادآور شد: از تلاش‌های مستمر و انقلابی ریاست دادگستری شهرستان خمیر و سایر نیروهای آن دستگاه تشکر می‌کنیم و حقیقتا حمایت و دغدغه رئیس دادگستری خمیر در رساندن خدمات به عموم مردم و پیگیری نمودن مطالبات اجتماعی، بنگاه‌های اقتصادی و همچنین رسیدگی به محرومین، امیدهای زیادی را ایجاد کرده است.

حجت الاسلام صالحی، با اشاره به انتخابات پیش رو ابراز کرد: در روزهای منتهی به برگزاری بزرگترین رویداد سیاسی باید یادی کنیم از شهیدی که به فرمایش مقام عظمای ولایت، شاخص‌های یک جایگاه در تراز انقلاب اسلامی را چند گام به جلو برد، بنابراین از کاندیداها انتظار می‌رود به تبع از مردم از دوره خدمت شهید رئیسی با زبان تقدیر یاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: تخریب خدمات دولت سیزدهم نشانه تکیه به بی‌اخلاقی و بی‌انصافی است، در برنامه‌های مختلف کاندیدا اگر نتواند مدافع گفتمان انقلاب باشد، قطعا خسارت بزرگی را رقم زده است، لذا در کنار برنامه‌های اقتصادی برای بهبود معیشت مردم، از عزت بین المللی که حاصل دیپلماسی عزیزانه شهید رئیسی به یادگار مانده است نباید غفلت کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha