چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی

حوزه/ امام جمعه موقت شاهرود، اشتغال، معیشت، مسکن و مهار تورم را مهمترین خواسته‌های مردم از رییس جمهور دولت چهاردهم عنوان کرد و گفت: مردم ایران به فرموده رهبر معظم انقلاب به رییس جمهوری پرتلاش نیاز دارند که با انتخاب فرد اصلح از بین این ۶ نامزد محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر، اظهار داشت: هیچ موقع نظام جمهوری اسلامی به حساسیت این مقطع از تاریخ قرار نگرفته و هوشیاری بالای مردم و ایفای نقش در این عرصه را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه انتخابات برای مردم ایران و منطقه بسیار سرنوشت ساز و مهم است، ابراز کرد: امروز پرچم دفاع از کیان اسلام به دست ملت ایران و رهبر معظم انقلاب است، مردم باید کسی را انتخاب کنند که در این راه باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی، راهبرد مقاومت فعال را بهترین راهکار در مقابل توطئه‌های دشمنان دانست و اظهار کرد: مقاومت فعال موجب شده صدای انقلاب در دانشگاه‌های آمریکا شنیده شود، این بیداری نیاز به هدایت دارد.

امام جمعه موقت شاهرود، با بیان اینکه ایران اسلامی قوی، آرام و مطمئن در این دنیای متلاطم ایفای نقش می‌کند، ابراز کرد: ایران هیچ زمان به دنبال جنگ نبوده و صلح جهانی خواسته مردم این کشور اسلامی است.

وی اشتغال، معیشت، مسکن و مهار تورم را مهمترین خواسته‌های مردم از رییس جمهور دولت چهاردهم عنوان کرد و گفت: مردم ایران به فرموده رهبر معظم انقلاب به رییس جمهوری پرتلاش نیاز دارند که با انتخاب فرد اصلح از بین این ۶ نامزد محقق می‌شود.

اجرای برنامه هفتم نیازمند رییس‌جمهور قوی است

امام جمعه موقت شاهرود، به تدوین برنامه هفتم کشور اشاره کرد و یادآور شد: برای اجرای این برنامه به یک رییس‌جمهور قوی در رأس قوه مجریه نیاز است تا توسعه و پیشرفت کشور را شاهد باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی، یکی از مهمترین ویژگی‌های رییس جمهور را «فسادستیزی» برشمرد و اظهار کرد: مبارزه با فساد قدرتی می‌خواهد که در مقابل آن ایستادگی و مقابله کند تا به نتیجه درست برسد.

وی با بیان اینکه احیای کارخانه‌ها و طرح‌های نیمه کاره دولت سیزدهم باید در دستور کار رییس‌جمهور منتخب قرار گیرد، خاطرنشان کرد: اصلاح سیستم اداری که موجب نارضایتی مردم شده، از راهبردهای دولت چهاردهم باشد.

امام جمعه موقت شاهرود گفت: دشمنان به دنبال ایجاد آشوب داخلی، اخلال در امنیت و تقابل بین دولت و مجلس هستند و با انتخاب فرد اصلح نقشه‌های آنها خنثی می‌شود.

چهار شاخصه انتخاب فرد اصلح

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی به چهار ویژگی فرد اصلح برای انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و یادآور شد: ولایتمداری، اعتقاد به مبانی دین و انقلاب، مدیریت و کارآمدی از شاخصه‌های مهم انتخاب فرد اصلح است.

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش و هفته قوه قضاییه، تصریح کرد: قوه قضاییه نقش تعیین کننده‌ای در حفظ امنیت اخلاقی و اجتماعی دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha