یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
امام جمعه آبپخش

حوزه/ امام جمعه آبپخش شرکت در انتخابات را وظیفه سیاسی و الهی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام خداداد رضایی امام جمعه آبپخش ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: خداوند متعال دین کامل از ما می پذیرد و دین کامل چه دینی است، حقیقت بزرگ غدیر آیه اکمال دین بر وجود حضرت رسول اکرم نازل شد، و با تبلیغ امامت و ولایت، دشمنان شما از دین شما مأیوس شدند، در چه صورت از دین اسلام مأیوس شدند یعنی با ولایت باعث مأیوس شدن آنها شد ، چون اسلام با ولایت دیدن کامل شد.

وی ابراز داشت: آن دینی از ما قابل پذیرش است که همراه با ولایت پذیری باشد و تحت ولایت خداوند و رسول و امیرالمومنین باشد.

امام جمعه آبپخش اظهار داشت: در عید غدیر دو وظیفه داریم اعمال و عبادات فردی که معصومین به ما یاد داده آمد ند و فرمودند دارای فضایل زیادی است ، اما وظیفه دیگری در عید غدیر خم داریم، یعنی به عنوان وظیفه است به بیان حقیقت غدیر خم انجام دهیم.

وی با اشاره به مساله انتخابات افزود: هشتم تیرماه شاهد خلع حماسه دیگر هستیم، یعنی انتخابات ریاست جمهوری. در این خصوص باید به دو مطلب توجه کنیم یعنی شرکت در انتخابات که آن را وظیفه سیاسی و الهی خود بدانیم و در مسیر این حرکت انقلاب ، و ادامه دهند راه شهدا باشیم یعنی حضور حداکثری و انتخابی که میخواهیم کنیم یک انتخاب خوب باشد.

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: شرایط اولیه را این ۶ نفر دارند، ما وظیفه داریم اصلح انتخاب کنیم ، شعارها و گفتگو ها و سفرها و وعده ها که به مردم میدهند و چه مقدار در وظیفه قوه مجریه است و چه مقدار با صداقت بیان میکنند و چه مقدار حرف شنوی از مقام معظم رهبری دارند.

وی ادامه داد: تدین و متخصص بودن، شعارهای که به دست گرفتن آیا آرمانی با این انقلاب است ، مردم شریف به همه این نکات توجه کنند و انتظار است حماسه دیگری خلق شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha