چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
امام جمعه شهرستان سیریک

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سالاری گفت: مسئولی که اخلاق ندارد میکروفن صدا و سیما را خرد می کند نمی‌تواند از اموال بیت المال حفاظت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک عرض عید غدیر خم گفت:پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله وسلم سه شبانه روز مردم را در گرما جمع کردند در غدیر خم برای امر خطیر امامت و ولایت.

وی در ادامه افزود: پیامبر(ص) که رحمت العالمین است به ندرت پیش می آمد دشمنان را حتی نفرین کند ولی در روز غدیر خم نفرین میکند کسانی که علی (ع)را یاری نکنند،امروز کسی که علی را یاری کند خدا اورا یاری می کند.

خطیب نمازجمعه شهرستان سیریک اظهارکرد کرد:امامت یک امر الهی ست نه با رأی همانند رئیس جمهور انتخاب کردن، چون با ولایت، دین کامل می شود،خداوند به پیامبرش می‌فرمایند اگر این را اعلام نکردی رسالت خود را کامل نکرده اید.

وی افزود: در روز عید غدیر از یادگاری امام هادی(ع) غافل نشویم اول خواندن زیارت جامعه کبیر دوم زیارت غدیریه است.

حجت الاسلام والمسلمین سالاری در رابطه غدیر و انقلاب اسلامی ایران گفت:غدیر همانطور که کفار را نا امید کرد،انقلاب اسلامی ایران دشمنان را مأیوس کرد.

درس غدیر در زمان ما این است که اطاعت کامل از ولی فقیه خود داشته باشیم.

امام جمعه سیریک با اشاره به حجاب و حیا در جامعه گفت:در کنار حجاب خواهران مان مردان ما هم باید حیا داشته باشند با پوشش نامناسب جلوی دختران و زنان نروند.

خطیب نمازجمعه شهرستان سیریک با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری افزود:کاندید ها در مناظره ها باید اخلاق داشته اگر در انتخابات پیروز شوند ولی اخلاق نداشته باشند این پیروزی ارزشی ندارد چون از اخلاق افتاده اند.

وی در ادامه افزودند:بی حرمتی به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه اش قابل قبول نیست مسئولی که اخلاق ندارد میکروفن صدا و سیما را خرد می کند، نمی‌تواند از اموال بیت المال حفاظت کند.

حجت الاسلام والمسلمین سالاری ضمن تبریک ۷ تیر روز قوه قضائیه گفت:شهیدبهشتی می فرماید تعهد بالاتر از تخصص است و قضات ما این حرف گرانبها شهید بهشتی را سر لوحه کار خود قرار بدهند.

امام جمعه سیریک در پایان خطبه اظهارکرد:امروز دلهای خود را قرص و محکم کنیم که با دلقک بازی در فضای مجازی از انقلاب ناامید نشویم این انقلاب تا زمانی که به دست صاحب اصلی اش امام زمان (عج) برسد استوار خواهد ایستاد و با خون شهید رئیسی رنگ تازه ای به خود گرفت.

وی در ادامه افزود: از نماینده مسکن و شهرسازی درخواست داریم اراضی که قرار بود برای فرزند آوری بدهند به‌ کجا رسید بچه حالا به دنیا آمده است زمین را مشخص کنید و به خانواده ها اهدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha