چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی

حوزه/ امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه یکی از طرفداران نامزدها در صدا و سیما به طرفداری از آمریکا صحبت و دشمن را بزرگ می‌کند، گفت: کسی که چندین سال متولی دستگاه دیپلماسی کشور بوده، این گونه صحبت می‌کند و با همین نگاه در برجام چیزی به دست نیاورد و برجام را پاره کردند که بیان این حرف‌ها واقعاً خجالت آور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در خطبه‌های نماز جمعه امروز یاسوج، به انتخابات ریاست جمهوری و همچنین پخش مناظره‌ها از صدا و سیما اشاره کرد و اظهار داشت: در این مناظره‌ها مطالب خوبی گفته می‌شود و برخی برنامه ارائه می‌دهند و برخی دیگر نیز برنامه‌ای ندارند که باید نامزدها با برنامه باشند.

امام جمعه یاسوج برخی مطالب را نگران کننده دانست و یادآور شد: گاهی نامزدها و طرفداران آنها دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال می‌برند.

وی ضمن تأکید بر اینکه باید قدر این همه پیشرفت، توسعه و نعمت را که به برکت نظام جمهوری اسلامی هستند بدانیم، ادامه داد: زیر سوال بردن این دستاوردها ظلم بوده و اگر انقلاب اسلامی مظلوم واقع شد، خداوند برخورد دیگری خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، با اشاره به اینکه وضعیت قبل از انقلاب را دیدیم و دستاوردهای نظام و انقلاب را با قبل از پیروزی آن مقایسه می‌کنیم، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در شرایط سخت جنگ و تحریم، پیشرفت‌ها و دستاوردهای بسیاری داشته که نباید آنها را نادیده بگیریم.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: علی‌رغم این همه پیشرفت در شرایط سخت، ما در مناظره‌ها طوری حرفی بزنیم که گویی هیچ کاری انجام نگرفته است.

وی ضمن تأکید بر اینکه باید نقد منصفانه و ارائه راهکار وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: نه انقلاب و نه مردم جلوی کار را نگرفتند، برخی به گونه‌ای حرف می‌زنند که گویی عامل تحریم، نظام جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی ابراز کرد: هشت سال جنگ تحمیلی، ۱۷ هزار ترور ناجوانمردانه، تحریم‌های کمرشکن و توطئه‌های مختلف همه جهت از پای درآوردن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی صورت گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دنیای استعمار و استکبار، تسلیم شدن و نوکری کشور و مردم ما را می‌خواستند و در یک عملیات تروریستی ۷۲ نفر انسان شایسته و اسکلت و مدیریتی نظام جمهوری اسلامی را با هدف سقوط نظام به شهادت رساندند.

وی با اشاره به اینکه یکی از طرفداران نامزدها در صدا و سیما به طرفداری از آمریکا صحبت و دشمن را بزرگ می‌کند، ادامه داد: کسی که چندین سال متولی دستگاه دیپلماسی کشور بوده، این گونه صحبت می‌کند و با همین نگاه در برجام چیزی به دست نیاورد و برجام را پاره کردند که بیان این حرف‌ها واقعاً خجالت آور است.

امام جمعه شهر یاسوج بیان کرد: تعجب می‌کنم که چرا این حرف‌ها از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش می‌شود که دشمن را بزرگ و کشورمان را کوچک نشان می‌دهد.

وی ضمن تأکید بر اینکه نامزد ریاست جمهوری باید درست حرف بزند و مردم را به پایبندی به قانون دعوت کند، خاطرنشان کرد: عدم پاسخگویی، یکی از دردها، رنج‌ها و مشکلات کشور ما بوده که گاهی شخصی کاری انجام می‌دهد ولی در قبال آن پاسخگو نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، با اشاره به اینکه طبق قانون نظام جمهوری اسلامی زن و مرد حق ندارند بدون از پوشش مناسب وارد خیابان شوند و خود را در ملأ عام ظاهر کنند، یادآور شد: قانون خدا نیز همین گونه بوده و زن نامحرم نمی‌تواند بدون پوشش مناسب، اسلامی و حجاب لازم، خود را در منظر نامحرم حاضر و ظاهر کند.

امام جمعه یاسوج ضمن تأکید بر اینکه هر شخص و قشری باید در این زمینه پاسخگو باشد، اظهار کرد: در فضای مجازی و حقیقی هر کس باید پاسخگوی رفتارهای خود باشد.

وی ضمن تأکید بر ضرورت استمرار راه شهدا و انقلاب، خاطرنشان کرد: برخی‌ها به گونه‌ای حرف می‌زنند که گویی نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدا چماق برداشت و بر سر مرزها نشست و گفته که هیچ کشوری حق ندارد به طرف ما بیاید.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: اگر منظور شما ارتباط با استکبار، استعمار، آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی است، اصلاً ما نمی‌خواهیم که این ارتباط بین گرگ و میش باشد.

امام جمعه یاسوج ابراز کرد: ارتباط و دیپلماسی برای کشور ما ارزشمند است که احترام، عظمت، عزت و استقلال ملت و کشور ما حفظ شود و به شکل برابر با یکدیگر مذاکره کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha