چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
کد خبر: 1165322
۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات امنیت آور و موجب عظمت روزافزون ایران اسلامی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار شد، با تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، اظهار داشت: آثار مشارکت حداکثری در انتخابات مانند آثار معجزه است، لذا باید با مشارکت حداکثری در انتخابات معجزه‌ای دیگر برای پیشرفت روزافزون ایران اسلامی رقم زنیم.

وی با بیان اینکه شهادت سید محرومان هنوز اندوه و غم را بر دل ما دارد، افزود: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری رئیس جمهور شهید و همراهانش به یک سرمایه اجتماعی برای ایران اسلامی تبدیل شد و اعتبار بین‌المللی ما را در چشم جهانیان افزایش داد.

امام جمعه خرم آباد، با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو بر عظمت ایران اسلامی می‌افزاید، خاطرنشان کرد: هر چه مشارکت بیشتر باشد، اعتبار کشور در مجامع بین‌المللی بیشتر خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی، با تأکید بر اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات امنیت آور است، تصریح کرد: همه اقشار از هر صنفی باید مردم را برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات مسابقه‌ای برای خدمتگزاری به ملت و مردم ایران اسلامی است، اظهار کرد: شرکت در انتخابات حق، تکلیفی شرعی و قانونی برای مشارکت در سرنوشت کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، با بیان اینکه می‌شنویم امروز افرادی دلسوز فتنه‌گران شده‌اند، ابراز کرد: مگر همین فتنه‌گران نبودند که از خرداد ۸۸ تا دی‌ماه ۸۸ به مدت ۷ ماه کشور را به آشوب کشانده و مراکز فرهنگی، دینی و اقتصادی ما را به آتش کشاندند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه البته در نظر اینها هر کسی که از آنها رأی بیاورد، انتخابات سالم است و آن کس اگر رأی نیاورد، از نظرشان انتخابات مخدوش است، گفت: این جز سابقه آنها است، آیا غیر از این است که مدافعان حرم هزاران فرسخ از این کشور رفتند تا داعشیان به این مردم آسیب نرسانند؟

وی با اشاره به اینکه فرهیختگان باید پس از انتخابات جواب این افراد را با دلایل منطقی و کارشناسی بدهند، اظهار کرد: شمایی که احساس وظیفه می‌کنید، منطقی، مستدل و کارشناسی شده جواب این افراد و سوال‌های آن‌ها را بدهید.

امام جمعه خرم آباد، با بیان اینکه مردم باید با انتخاب درست و صحیح اصلح را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند، ابراز کرد: مردم با حضور باشکوه و پرشور و همچنین انتخابی اصلح، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار نطام جمهوری اسلامی ایران به ثبت خواهند رساند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha