چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی

حوزه/ امام جمعه گرگان گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هشتم تیر، قوت و اقتدار کشور را در عرصه‌های بین‌المللی به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گرگان اظهار کرد: هر چند قدرت نظامی و دفاعی مهم است، اما قدرت حضور و مشارکت حداکثری مردم پشتوانه بالاتر از آنها محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: وقتی مردم با مشارکت حداکثری در صحنه باشند تا دشمنان حساب کار خود را می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی مساله مهمی در همه ابعاد بوده و وظیفه همگان است که حق خود و وظیفه شرعی و ملی را با حضور باشکوه همراه با شور و انتخاب آگاهانه را انجام دهند.

امام جمعه گرگان گفت: این که عده‌ای انتخابات را بی‌فایده تلقی می‌کنند و می‌گویند هر کس انتخاب شود، نمی‌تواند کاری انجام دهد، حرف‌ درستی نیست.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: مشکلاتی در معیشت مردم، مسکن و اشتغال جوانان داریم اما بدانیم در ۴۵ سال عمر انقلاب اسلامی کارهای ارزشمندی هم انجام شد.

وی ادامه داد: این نوع نگاه منفی و مایوس کننده را باید کنار بگذاریم و کمک کنیم فرد منتخب دنبال حل مشکلات برود.

امام جمعه گرگان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه بر تاثیرگذاری رای مردم تاکید دارند و هیچ کس نمی‌تواند در این زمینه خطایی داشته باشد.

وی خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری تاکید کرد: طوری در مناظره ها صحبت کنید که مردم به راحتی حرف‌های شما را متوجه بشوند.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: مردم انتظار دارند نامزدها آستانه صبر و تحمل‌ خود را بالا ببرند و کسی که می‌خواهد رییس جمهور شود، باید بتواند مشکل کوچک شدن سفره‌های مردم را حل کند.

نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه به فرا رسیدن سالروز شهادت آیت‌الله شهید بهشتی و هفته قوه قضاییه اشاره و ادامه داد: انتظار است تا روح این شهید بر قوه قضاییه و قضات حاکم باشد.

وی اضافه کرد: باید صلابت شهید بهشتی در طرفداری از حق و مبارزه با ظلم و ناحقی بر محاکم قضایی حاکم شود.

آیت‌الله نورمفیدی همچنین ضمن تبریک عید غدیر خم و به ولایت رسیدن امام علی (ع) بعد از پیامبر اسلام (ص) اظهار کرد: غدیر باید عامل وحدت مسلمین شود و نگاه‌ها را به سوی یک رهبری واحد صحیح و سالم متوجه کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha