چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حسن علیدادی سلیمانی

حوزه/ امام جمعه کرمان گفت: حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری از عوامل قدرت افزای کشور است و این مشارکت، انگیزه و اراده مردم در اداره کشور را به تصویر می‌کشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان و در مصلای امام علی (ع) افزود: نیاز است در انتخابات ریاست جمهوری که در پیش داریم رییس جمهوری در تراز نظام جمهوری اسلامی انتخاب کنیم.

وی تصریح کرد: نامزدی که اکثریت آرا را به دست آورد رییس جمهور کشور خواهد شد و امیدواریم که مشارکت به بهترین وجه در راستای رضایت خداوند و مصلحت مردم رقم بخورد.

امام جمعه کرمان با اشاره به لزوم انتخاب خوب در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: بدانید ما در طرف درست تاریخ ایستاده‌ایم، در این ایستادگی هزینه‌های فراوانی پرداختیم و بنا به فرمایشات رهبری معظم انقلاب بدانید که ما به قله نزدیک هستیم.

وی تاکید کرد: در این شرایط حساس کشور چهره‌ای را باید انتخاب کنیم که به اهداف نظام، ارزش های دینی، توانمندی در اجرا و شجاعت در مدیریت نزدیک باشد و کسی که کارنامه روشن داشته باشد را لحاظ کنیم.

امام جمعه کرمان افزود: باید شخصیتی را انتخاب کنیم تا راه شهید عزیز آیت الله رییسی و دولت ایشان را ادامه دهد و نهضت خدمت رسانی با قدرت پیش برود که امیدواریم ملت در هشتم تیر به بهترین وجه عمل کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به فرا رسیدن سالروز تاسیس نهاد سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: این نهاد بسیار ارزشمند و مسئولیت شناس امر تبلیغات و اطلاع رسانی دینی را به عهده گرفته است که خیرات و برکات فراوانی را در عرصه تبلیغ دینی و رساندن حکم خدا به اقشار مختلف مردم ایفا کرد.

وی با اشاره به عزل بنی صدر از ریاست جمهوری در سال ۶۰ تاکید کرد: در این اتفاق نکته هایی وجود دارد و کسی از مردم رای گرفت اما به عنوان‌ اولین رییس جمهور نظام به مصلحت کشور و نظام پشت کرد و آن که مردم می خواستند نبود.

امام جمعه کرمان با اشاره به سالروز شهادت شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام به وسیله منافقین تصریح کرد: این شهید بزرگوار خودش یک امت بود، در اوج مظلومیت از این مردم گرفته شد و در دفاع از انقلاب و امام راحل یکی از شخصیت‌های موثر در پیشبرد نظام جمهوری اسلامی بود.

وی با اشاره به هفته قوه قضائیه خاطر نشان کرد: جا دارد به قاضیان فداکار و آنهایی که در جایگاه قضاوت‌ گاهی اوقات در سخت ترین شرایط عدالت و حق را اجرا می کنند و با وجود همه مشکلات رضایت خداوند را می بینند و به رییس و کارکنان این دستگاه و همه رده ها تبریک بگویم.

امام جمعه کرمان ادامه داد: سوءقصد به جان رهبر معظم انقلاب در سال ۶۰ ۱۳ یکی از روزهای تلخ کشور بود که اتفاق افتاد، اما مشیت خداوند بر این تعلق گرفته بود که این شخصیت برجسته و مبارز برای روز حساس یعنی رهبری پس از امام راحل نگهداری و حفاظت شوند.

وی تصریح کرد: ایشان پس از امام(ره)، به بهترین وجه کشور را در فراز و نشیب‌های متعدد حکیمانه رهبری کردند و امروز کشور در اوج اقتدار و توانمندی قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر افزود: این عید پیام‌های فراوانی برای جامعه اسلامی دارد که یکی از این پیام ها این است که جامعه اسلامی سکولار نیست، سیاست تحت دیانت، حاکمیت و مدیریت احکام اسلامی باید در بین مردم جاری و ساری شود؛ هر پیام مهم غدیر خط بطلانی بر فردی جلوه دادن دین است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: عید غدیر قدرت دارد جامعه اسلامی را متحد و منسجم کند به ویژه در روزهایی که می بینید بر سر مردم فلسطین چه می آید، اما آثار شکست و فروپاشی رژیم صهیونیستی یکی پس از دیگری نمایان می شود و در آینده نزدیک به فضل خدا شاهد پیروزی مجاهدان اسلامی در غزه و فلسطین اشغالی خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha