چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
کد خبر: 1165310
۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
حاجبی

حوزه/ امام جمعه شهرستان قشم گفت: غدیر، عید جهانی برای موحدین، مسلمین و برای همه است، برای شیعه تنها نیست. فرهنگ غدیر یک فرهنگ برادری فرهنگ اتحاد در تاریخ است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قشم که در مصلی امام علی(ع) برگزار با بیان اینکه غدیر یک رویداد جهانی و انتصاب الهی برای وحدت و اتحاد امت اسلامی است گفت : غدیر، عید جهانی برای موحدین و مسلمین و برای همه است، برای شیعه تنها نیست. فرهنگ غدیر یک فرهنگ برادری فرهنگ اتحاد در تاریخ است.

خطیب جمعه قشم در ادامه با اشاره به شهادت دکتر بهشتی و یارانش و روز قوه قضائیه گفت: در رفتار عملی شهید عزیزمون شهید مظلوم آیت الله بهشتی، شایسته سالاری در انتخاب مدیران موج میزد.

وی افزود: قوه قضاییه ایستگاه پایانی مبارزه با فساد است و اینجا دیگر گلوگاه است که فاسد را نه دستش، بلکه از بازو باید قطع کرد خصوصاً کسی که دستش در بیت المال مسلمین آلوده شده.

حجت الاسلام حاجبی با اشاره به حماسه انتخابات ریاست جمهوری گفت : وظیفه ما این است که باید جدی‌تر و با مشارکت بالا در انتخاب شرکت کنیم. مشارکت بالا نشانه استحکام نظام، بالا رفتن اعتبار کشور، تقویت اقتدار کشور، تحول در مدیریت و مانع تعرض دشمن است .

وی با بیان اینکه پایان انتخابات باید انتخاب اصلح باشد گفت: صراط مستقیم انقلاب، سخنان امام انقلاب است که باید به آنها تمسک کرد و حرکت ما هم بر پایه آنها باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha