چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
قشم

حوزه/ حجت‌الاسلام حاجبی گفت : این انتخابات باید به عید بزرگی برای ایران و انقلاب اسلامی تبدیل شود و همه ما وظیفه داریم که در هشتم تیر امسال، با مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب رییس جمهور اصلح حماسه ماندگار دیگری را خلق کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم، امروز دوشنبه در خطبه های نماز عید قربان ضمن تبریک این عید سعید و آغاز دهه امامت و ولایت اظهار داشت: عید قربان از اعیاد بزرگ اسلامی و مظهر عظمت، انسجام و وحدت مسلمانان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مسئله اول مسلمین و جهان بشریت در زمان حاضر مردم مظلوم غزه و نسل کشی فلسطینی هاست، ادامه داد: امروز و در دویست و پنجاه و پنجمین روز از جنگ رژیم کودک کش صهیونیستی علیه نوار غزه، تداوم حملات وحشیانه این رژیم به بخش‌های مختلف این منطقه و شهادت فلسطینی ها، متاسفانه در بین سلاطین کشورهای اسلامی هم عادی انگاری شده است.

امام جمعه قشم با بیان اینکه حفظ و تقویت وحدت تنها راه مقابله با دشمنان قسم خورده اسلام است، اضافه کرد: امسال زائران حاضر در سرزمین وحی نه تنها باید برائت خود را از طاغوت اعلام کنند بلکه تمامی مسلمانان در جای جای دنیا باید همراه حجاج برائت خود را از رژیم غاصب اسرائیل اعلام کنند.

حجت الاسلام حاجبی با اشاره به اینکه این روزها مسئله اول کشور هم برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، توضیح داد: این انتخابات باید به عید بزرگی برای ایران و انقلاب اسلامی تبدیل شود و همه ما وظیفه داریم که در هشتم تیر امسال، با مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب رییس جمهور اصلح حماسه ماندگار دیگری را خلق کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha