پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
کد خبر: 1165518
۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳
سپاه

حوزه/ جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: رئیس‌ جمهور منتخب باید ساده زیست و مردمی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار محمد علی پور جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، امروز در همایش ارکان و اعضای اقشار مختلف بسیج لرستان که در سالن همایش بانک صادرات لرستان برگزار شد با بیان اینکه امروز اقتدار روزافزون ایران اسلامی موجب خشم استکبار و حیرت جهانیان شده است، بیان داشت: ملت ایران با بصیرت و روشنگری هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در زمان کنونی صاحبان قدرت جهان دیگر در جمهوری اسلامی ایران نفوذ ندارند و با درایت رئیس جمهور شهید و دولتش سایه جنگ برداشته شد و تمام کشورها نیز بر این موضوع واقف هستند، افزود: همه باید با تبلیغ و همت جهادی برای گسترش و نهادینه سازی تمدن اسلامی در جهان گام برداریم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی با حضور باشکوه خود و همچنین انتخاب اصلح در پای صندوق های رای بار دیگر حماسه می آفرینند و دشمنان نظام و انقلاب را مایوس خواهند کرد.

سردار علی پور با اشاره به اینکه سپاه پاسداران طرفدار و یا بر علیه کاندید و نامزد خاصی نیست، گفت: ملاک‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی همان فعالیت شهدای خدمت است و مردم باید فردی اصلح و جهادی را انتخاب کنند.

وی ولایت مداری و اعتقاد باوری و قلبی به ولی فقیه را از ویژگی های یک کاندید اصلح برشمرد و افزود: رئیس جمهور منتخب باید در عمل تابع ولایت بوده و قدرت کنترل مسائل کشور را داشته باشد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان با اشاره به اینکه رئیس جمهور منتخب باید آگاه باشد و شناخت عمیق از اهداف و آرمان‌های انقلاب و نظام داشته باشد، اظهار داشت : رئیس جمهور باید فسادستیز باشد و در همه عرصه‌ها به جوانان نگاه و توجه ویژه ای داشته باشد.

سردار علی پور ساده زیست و مردمی بودن را از جمله دیگر ویژگی های رئیس جمهور منتخب و اصلح عنوان کرد و گفت: رئیس جمهور باید در دفاع از کشور جسور باشد.

وی با اشاره به اینکه راهبرد دشمن کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رای است، افزود: باید با گفتمان انقلاب بتوانیم راه شهدا و فرامین رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) را حفظ و کشور را که در راه توسعه و پیشرفت است به دست رئیس‌جمهور با درایت بسپاریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha