جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
خواهران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان از تحصیل ۸۰۰ بانوی طلبه در مدارس این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به نقش حوزه های علمیه خواهران در استحکام بنیان خانواده، بیان داشت: خواهران طلبه نقش مهمی در تعمیق آموزه های دینی و انقلابی در جامعه به ویژه در خانواده دارند و باید به درستی در راستای ایفای نقش خود تلاش کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۴۵۰ مدرسه علمیه خواهران در نقاط مختلف کشور فعالیت دارند، افزود: در استان لرستان ۱۴ مرکز حوزوی در سطوح ۲، ۳ و ۴ ویژه خواهران فعال هستند و طلاب در این مراکز به فراگیری علوم حوزه مشغول هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان با ییان اینکه ۸۰۰ بانوی طلبه در مدارس علمیه خواهران لرستان مشغول فراگیری علوم حوزه هستند اظهار داشت : تاکنون یک هزار و ۲۱۱ طلبه از مدارس علمیه خواهران لرستان فارغ التحصیل شده اند.

حجت الاسلام سید علی موسوی از فعالیت ۱۷۰ مدرس در مدارس علمیه خواهران لرستان خبر داد و خاطر نشان کرد : از این تعداد استاد قریب به ۹۹ درصد بانوان هستند.

وی در پایان با بیان اینکه ثبت نام از خواهران علاقه مند به علوم حوزه تا ۲۰ تیر ماه ادامه دارد گفت : سال گذشته ۴۰۰ نفر در مدارس علمیه خواهران لرستان ثبت نام کردند و در سال جاری تاکنون نیز ۳۵۳ بانوی علاقه مند به علوم حوزوی ثبت نام خود را برای ورود به مدارس علمیه خواهران لرستان انجام داده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha