جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
باقری

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: مشارکت حداکثری مردم مهم‌ترین رکن انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار نعمت الله باقری، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز در نشست جهاد تبیین و روشنگری انتخابات که با حضور اقشار مختلف مردم در دورود برگزار شد، اظهار داشت: از مهم ترین تاکتیک های دشمن برای مقابله با ملت ایران در انتخابات پیش رو کاهش مشارکت مردم است.

وی بیان داشت: حضور حداکثری و آگاهانه مهم‌ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به دیگر توطئه های دشمنان برای انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: امروز دشمن با برنامه ریزی و بکارگیری امکانات برای به قدرت رسیدن کسی که گوش به فرمان آنان باشد و اتوبان به سمت غرب را هموار کند تلاش می کند، نه رئیس جمهوری که در سازمان ملل از مظلومان، قرآن و شهدا دفاع کند.

سردار باقری با اشاره به توطئه دشمنان در راستای تخریب نامزدهای انتخاباتی، خاطرنشان کرد: دوقطبی سازی های کاذب، با حجاب و بی حجاب، با طرح نور و طرح کور، با برجام و بی برجام توطئه دشمن است.

وی با اشاره به اینکه امروز کسانی که بانی فیلترینگ فضای مجازی بودند الان می گویند اگر بر کرسی ریاست جمهوری برسند فیلترینگ را برمی‌دارند، خاطرنشان کرد: مردم باید با بصیریت فضای انتخاباتی را رصد کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: این در حالی است که گفتمان جهادی و انقلابی ثابت کرد که بی برجام می‌توان عضو پیمان شانگ های بود که ۲۰ سال پشت درب عضویت آن بودیم در حالی که این پیمان ۴۰ درصد جمعیت جهان و ۲۰ درصد ذخایر دنیا را در اختیار دارد.

سردار باقری با بیان اینکه گفتمان جهادی درسی از گنجینه دفاع مقدس است، اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس مردم ما در خرمشهر و سوسنگرد و کرمانشاه و ایلام با دست خالی جلوی دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: در حادثه سقوط بالگرد نیز همان مردم دست به دعا برداشتند و توکل به خدا نمودند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در پایان یادآور شد: اکنون نیز دیدبان بصیر انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری با سخنان خود موقع سقوط بالگرد شهید رئیسی و همراهان ملت را امیدوار و دشمنان را مأیوس کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha