جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
نشست بصیرتی

حوزه/ معاون سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی، مهم ترین نکته در زمینه انتخابات را حضور و مشارکت حداکثری معرفی کرد و گفت: نسبت مشارکت در نظام جمهوری اسلامی با امنیت، رابطه مستقیم دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، نشست بصیرتی سیاسی با سخنرانی سرهنگ امیر حسین بیاتی، معاون سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها شهرستان ساوه، با حضور طلاب و بسیجیان برگزار شد.

سرهنگ بیاتی در ابتدا با اشاره به وضعیت ایران در منطقه، گفت: در منطقه دستاورد انقلاب روز به روز شکوفاتر می شود و این بیداری ایران به واسطه انقلاب،پس از سرایت به منطقه، اکنون در حال شکل گیری به صورت جهانی است.

وی حرکت دانشجویان دانشگاه کلمبیا آمریکا در طرفداری از مردم فلسطین را نتیجه طوفان الاقصی نامید و نامه حضرت آقا به جوانان آمریکایی را یکی از اقدامات هوشمندانه ایشان جهت گشایش،برنامه سازی فرا قاره ای اسلام دانست.

سرهنگ بیاتی در ادامه با اشاره به خصوصیات اخلاقی رئیس جمهور شهید، گفت: بزرگترین دستاورد اخلاقی شهید رئیسی، محبوبیت ایشان در بین بزرگان کشورهای خارجی بود که حضور آنها در ایران پس از شهادت ایشان جهت تسلیت و همدردی بیانگر این مطلب بود.

معاون سیاسی سپاه روح الله، مهم ترین نکته در زمینه انتخابات را حضور و مشارکت حداکثری معرفی کرد و گفت: نسبت مشارکت در نظام جمهوری اسلامی با امنیت، رابطه مستقیم دارد یعنی با افزایش مشارکت مردم، امنیت کشور افزایش یافته و در نتیجه ناامیدی دشمنان را به همراه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: دشمن توسط سرویس های امنیتی خود، فرمان های رسانه ای همچون ناکارآمد و بی تاثیر نشان دادن انتخابات در جمهوری اسلامی، مشروعیت زدایی انتخابات و ناامن سازی کشور، لجن پاشی به چهره پاکان و ناامیدی مردم را صادر می کند.

معاون سیاسی سپاه در ادامه ضمن هشدار به تمام انقلابی ها، بیان داشت: که مراقب باشند و توپخانه خود را به سمت خودی نگیرند و با نیت کار برای جبهه انقلاب، نیروهای خودی را تخریب نکنند.

بیاتی در ادامه گفت: کاندیدهای جبهه انقلاب مشخص است، گفتمان و شعارهای آنها مشخص است و ما نباید در مقابل هم بایستیم که این سبب می شود، ظرفیت های ما جهت افزایش مشارکت مردم از بین برود.

وی در ادامه به ویژگی های رئیس جمهور اصلح اشاره کرد و اظهار داشت: رئیس جمهور در ابتدا باید سرباز ولایت باشد و سیاست های رهبری را اجرا کند و ضمن فعال و پرکار بودن، باید آگاه و جامع الاطراف باشد و به مبانی انقلاب اسلامی معتقد باشد.

در پایان سرهنگ بیاتی به سوالات و شبهات موجود در زمینه انتخابات پاسخ گفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha