جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
2

حوزه/ استاد حوزه و دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: بی شک جهاد تبیین رسانه ها زمینه لازم برای شناخت فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری را فراهم می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از استان مرکزی، حجت الاسلام امیرحسین منطقی طی سخنانی در نشست تبیینی و بصیرتی با موضوع انتخابات که در سپاه ناحیه زرندیه استان مرکزی برگزار شد با بیان این که همه وظیفه داریم بسترهای لازم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را فراهم کنیم، اظهار داشت: رسانه‌های گروهی نقش بی بدیل، بسیار مهم و تأثیرگذاری در ترغیب مردم برای حضور حداکثری در انتخابات دارند و از سویی می توانند زمینه‌ساز شناخت فرد اصلح در رقابت های انتخاباتی باشند.

وی افزود: دشمن همه توان خود را در راستای کاهش مشارکت ملت در عرصه انتخابات گذاشته و لذا مشارکت بالا و حداکثری مردم در این عرصه بسیار حساس و سرنوشت‌ساز است.

تحلیلگر مسائل سیاسی همچنین ناامید کردن مردم از آینده را یکی از نقشه‌های دشمنان برای کاهش مشارکت برشمرد و گفت: بیان پیشرفت‌ها، دستاوردها و خدمات امیدآفرین یکی از راه‌های افزایش مشارکت مردم در این رویداد بزرگ سیاسی به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: افزایش اعتماد عمومی، کاهش تعارضات اجتماعی، افزایش وحدت و انسجام، بالا رفتن مشروعیت و مقبولیت نظام، افزایش قدرت چانه زنی در سیاست‌های بین المللی و تحقق منافع ملی از دیگر مزایای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری است و بی شک مردم وقت شناس ایران بار دیگر با عمل به وظیفه شرعی و قانونی خود حماسه‌ای دیگر در این صحنه می‌آفرینند.

حجت الاسلام منطقی در ادامه با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم و شهید رئیسی در جهت خدمت صادقانه به مردم و به خصوص محرومین جامعه گفت: پس از فعالیت دولت سیزدهم سطح انتظار مردم از رئیس جمهور بالا رفته است و مردم با حضور گسترده در مراسم تشییع و گرامیداشت شهدای خدمت، پیام ادامه چنین جریانی را در عرصه خدمت رسانی به گوش همه رساندند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha