جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
زرندیه

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران استان مرکزی بیان کرد: ما باید در مسیر ولایت حرکت کنیم و در این برهه حساس انتخابات که لیله القدر جمهوری اسلامی ایران است باید هوشمندانه عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، نشست بصیرتی با موضوع انتخابات و حضور حداکثری با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین منطقی در مدرسه علمیه کوثر زرندیه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین منطقی بیان کرد: ما باید در مسیر ولایت باشیم اگر از این راه خارج شویم شر خواهیم شد واگر در این مسیر باشیم خیر.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند فتنه یعنی حادثه ایی غبار آلود که انسان نتواند دوست را از دشمن تشخیص دهد و دریابد که این فتنه از کجا تحریک می شود، فتنه ها را باید با روشنگری خاموش کرد زیرا هر جا روشنگری باشد دست فتنه انگیز کوتاه نی شود.

این استاد حوزه تصریح کرد: جهاد تبیین که در مقابل تحریف است را در سه مرحله می توان بررسی کرد. ۱. عظمت ایران را نشان داد.۲. بزک پهلوی را بزداییم .۳. بزک غرب را از بین ببریم.

وی با بیان این که اطاعت از رهبری باید تعبدی باشد، خاطرنشان کرد: باید در مسیر ولایت حرکت کنیم و در این برهه حساس انتخابات که لیله القدر جمهوری اسلامی ایران است باید هوشمندانه عمل کنیم.

در پایان به سوالات طلاب و شبهات پاسخ داده شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha