جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
انتخابات

حوزه/ نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام تصریح کرد: از جمله عوامل مهمی که زمینه ساز افزایش قدرت ملی است، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی در همایش سران طوایف و عشایر استان ایلام با تأکید بر ضرورت تقویت مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: دشمن می کوشد تا مردم در انتخابات شرکت نکنند، در این میان نیز متاسفانه عده‌ای فریب دشمن را می‌خورند و حال آن که باید توجه داشت وقتی مشارکت پایین باشد، قدرت ملی کاهش پیدا می‌کند و از آن سو افزایش مشارکت و تحقق حضور حداکثری زمینه ساز ارتقای قدرت ملی ماست.

وی افزود: وقتی قدرت ملی کاهش پیدا کند، دشمن طمع می‌کند حمله کند، آن وقت هزینه‌های زیادی را باید پرداخت کنیم که دشمن سرزمین ما را تصرف نکند.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: از سوی دیگر باید توجه داشت که اساساً انتخابات نه تنها در سرنوشت کشور ما بلکه در موفقیت جبهه مقاومت و مستضعفین دنیا تأثیرگذار است و به همین خاطر دوست و دشمن نگاهشان به این انتخابات است و این نشان دهنده اهمیت تحولات ایران برای دنیای امروز است.

وی همچنین گفت: بزرگان، عشایر و طوایف در انتخابات تاثیرگذار هستند و اساساً همه ما مسوولیت بزرگی در مقابل انقلاب اسلامی و شهدا داریم و باید به وظیفه خود به درستی عمل نماییم.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار افزود: هزینه‌های زیادی برای شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت شده، این همه شهید داده‌ایم. باید شکرگذار خداوند باشیم چراکه امروز می‌توانیم برای احکام الهی قدم برداریم و تاثیرگذار باشم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام همچنین یادآور شد: دشمن مشکلات اقتصادی ما را حل نمی‌کند، خود دشمنان مشکلات زیادی دارند و نباید انتظار داشت آنها مشکلات ما را حل کنند اما ما با توکل بر خدا و تکیه بر داشته های خودمان می توانیم مشکلات را مرتفع کرده و کشور را در مسیر رشد و پیشرفت بیشتر قرار دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha