جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
5

حوزه/ فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بی شک مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به خنثی شدن توطئه های دشمن کمک می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سیستان و بلوچستان، سردار احمد شفائی طی سخنانی در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان سراوان با تأکید بر این نکته که در شرایط کنونی رسالت ما در شجره طیبه بسیج، تلاش برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، اظهار داشت: هر چقدر که مشارکت بیشتر باشد این مسئله به تقویت اقتدار نظام و انقلاب در عرصه بین الملل کمک می کند و البته باید بکوشیم که مردم به شناخت کاندیدای اصلح دست پیدا کنند.

وی افزود: ملت قهرمان ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با اتکا به قدرت لایزال الهی، رهبری‌های حکیمانه امامین انقلاب اسلامی، همراهی مردمان شریف ایران و تلاش و مجاهدت مسؤولان خدمتگذار، توانست با وجود دشمنی ها و فتنه‌های متعدد، پیوسته و گوناگون دشمن در سطوح و ابعاد مختلف پیشرفت‌های چشمگیری را رقم بزنند، ما در حوزه‌های بهداشت، آموزش، راه، علمی، دفاعی، زیرساخت و غیره پیشرفت‌های خوبی به دست آوردیم و با وجود موانع دشمنان توانستیم دستاوردهای قابل قبولی را رقم بزنیم.

فرمانده سپاه استان سیستان و بلوچستان همچنین، گفت: کشور ایران توانسته با اتکا به داشته‌ها و نبوغ جوانان خود به قدرتی منطقه‌ای تبدیل شود که امروز هیچ کشوری قدرت رویارویی با ما را ندارد.

وی ادامه داد: هدف دشمن القای ناامیدی در بین مردم و نسل جوان و پایین آوردن مشارکت در انتخابات است اما در مقابل این قضیه ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا انتخاباتی پر شور و با مشارکت حداکثری را رقم بزنیم.

شفائی خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، می‌تواند در انسجام، وحدت و پیشرفت ملی، توسعه، صلابت و اقتدار کشور و همچنین در تسریع حل مشکلات مردم نقشی محوری داشته باشد.

وی افزود: نکته‌ای که باید همواره مورد تأکید قرار گیرد، مراقبت فرماندهان و پرهیز جدی از ورود به مصادیق است، ما باید بر مشارکت حداکثری و بیان شاخص‌های فرد اصلح مورد تاکید مقام معظم رهبری اقدام کنیم.

شفائی همچنین یادآور شد: یکی از مباحث مهم و قابل توجهی که شما باید با بهره مندی از همه ظرفیت‌ها و با مجاهدت پیوسته برای آن تلاش کنید، اهتمام جدی به امنیت پایدار و مردمی در منطقه برای خنثی سازی راهبرد ناامن سازی دشمن است،

وی افزود: ما باید با هم افزایی و بهره برداری از ظرفیت‌های موجود تلاش کنیم تا فضای آرام و مطمئنی که امروز در جای جای جغرافیای ایران و استان ما وجود دارد حفظ شده تا در یک فضای سرشار از آرامش مردمان عزیز ما به امورات روزمره خود برسند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha