جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
دهه ولایت

حوزه/ مسئول اداره فرهنگی تبلیغی دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان از فعالیت‌ بیش از ۱۵۰۰ برنامه تبلیغی توسط خواهران مبلغ در ایام انتخابات و غدیر خبر داد.

خانم علیشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، با اعلام این خبر گفت: در راستای رسالت این حوزه و دفتر خواهران در عرصه جهاد تبیین و بصیرت افزایی طلاب، خانواده‌ و آحاد جامعه، فعالیت‌های اداره فرهنگی تبلیغی دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان با هدف دعوت از آحاد مردم و عموم بانوان جهت حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و تبیین شاخصه‌های فرد اصلح، از بعد از شهادت شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید آغاز شد.

وی افزود: این اداره با همکاری ستاد ساماندهی تبلیغ خواهران و نهادهای حوزوی،(اداره تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات، سازمان بسیج طلاب و روحانیون و امور مساجد) علاوه بر راه‌اندازی قرارگاه تبلیغ انتخابات، ۴ دوره توانمندسازی عمومی و تخصصی ویژه مبلغان به صورت حضوری(برای ۳۰۰ نفر)، همچنین دوره توانمندسازی مبلغین فضای مجازی را.گ برای ۱۵۰ نفر از طلاب برگزار کرد.

علیشاهی با بیان اینکه از هفته گذشته اعزام خواهران مبلغ به مناطق در دست اقدام است، بیان داشت: همکاران در قرارگاه پس از رصد و شناسایی مراکز و مکان‌های مورد نیاز به فعالیت تبلیغی(اعم از فضاهای عمومی و نخبگانی، دانشگاه‌ها، مساجد، حسینیه‌ها، منازل، روستاهای اطراف و حاشیه شهر مشهد مقدس)، طبق هماهنگی صورت گرفته، مبلغان را دعوت و با هماهنگی لازم به مکان‌های مورد نظر اعزام می‌شوند.

مسئول اداره فرهنگی تبلیغی دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان ادامه داد: در طی هفته گذشته بیش از ۱۵۰۰ جلسه تبلیغی توسط مبلغان خواهر جهت بصیرت افزایی در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات، بیان ملاک های انتخاب اصلح برگزار گردیده و همچنین محصولات رسانه‌ای اعم از کلیپ، پادکست، عکس نوشته، اینفوگرافی، و... توسط مبلغان و فعالان فضای مجازی تولید ودر فضای مجازی منتشر شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha