جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
قاضی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قاضی گفت: در حجه الوداع، آیه تبلیغ در خصوص ولایت و انتصاب مولی علی (ع) است، یکی از مصادیق صراط مستقیم همین واقعه غدیرخم و ولایت مولی علی است؛ همگان باید بدانند که اسلام منهای ولایت، کفر است و قطعا دچار محجوریت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی در مراسم جشن عید سعید غدیر خم در جمع فرماندهان و کارکنان این نیرو در مسجدالنبی ستاد نهاجا گفت: در قرآن کریم که حاوی دستورات الهی است، برای همه موارد زندگی فردی و اجتماعی دستورالعمل ذکر شده است، قرآن مسیری هدایتگر است و صراط مستقیم است و همان راه صلحا و شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی گفت: دستورالعمل‌های رستگاری زیادی در قرآن آمده که برای محقق شدن آن باید تزکیه نفس و تقوا، ایمان و ارتباط با خداوند را حفظ کرد و در سایه آن رستگاری نصیب انسان خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حجه الوداع، آیه تبلیغ در خصوص ولایت و انتصاب مولی علی علیه‌السلام است، یکی از مصادیق صراط مستقیم همین واقعه غدیرخم و ولایت مولی علی است. همگان باید بدانند که اسلام منهای ولایت، کفر است و قطعا دچار محجوریت خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی افزود: مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی انعکاس دهنده پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی است و موجب اقتدار کشور خواهد شد.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدا بر پایه مردم‌سالاری دینی شکل گرفته است و مردم خودشان سرنوشت کشور را با انتخابات تعیین می‌کنند، نامزدهای مختلف نماینده گفتمان‌ها و برنامه‌های اجرایی برای تحقق آرمان‌های بزرگ ملت در چارچوب قانون اساسی هستند و مردم در واقع به برنامه‌های موردنظر و کاندیدای حامل آن برنامه‌ها رأی می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عنوان کرد: مسئولین امر و همگان باید کاری کنند که حیطه مشارکت مردم را گسترده‌تر کرد و اعتبار کشور را در سطح جهانی افزایش داد تا با تکیه بر قدرتی که از مشارکت بالای مردم بوجود می‌آید، بتوان معضلات بین‌المللی کشور را حل کرد.

وی افزود: با انسجام اجتماعی، گام‌های بلندی به سوی توسعه همه‌جانبه ایران می‌توان برداشت، به‌طوری که جمهوری اسلامی ایران در جایگاه واقعی ژئوپلیتیک خود قرار گیرد و تمامی ظرفیت‌های انسانی خود را بارور سازد و مهاجرت نخبگان معکوس شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha