جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
سردار غلامرضا سلیمانی

حوزه/ رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مشارکت بالای انتخاباتی حلال مشکلات است و ملت را چند پله به ایران قوی نزدیک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سردار غلامرضا سلیمانی، در همایش بسیجیان سمنان که با عنوان «مجاهد شهید حسین امیرعبداللهیان و شهدای خدمت» در حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم، افزود: غربی‌ها نگران مشارکت بالای مردم ایران پای صندوق‌های رای هستند.

وی غرب و صهیونیسم عده‌ای را با پرداخت‌هایی تطمیع می‌کند تا بر طبل ناامیدی و یاس مردم ایران بکوبند تاکید کرد: مبنای نظام جمهوری اسلامی مردمسالاری دینی است. مردم با خون فرزندان شهید خود از نظام حمایت کردند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه موثران جامعه به ویژه رای‌اولی‌ها را به مشارکت تشویق کنند، ادامه داد: با گفتگو باید اقشار به انتخابات دعوت شوند، باید اجازه داد سوال‌ها مطرح و ابهام‌ها گفته شود و به آنها پاسخ داد، وقتی پاسخ داده شود افراد راضی به مشارکت می‌شوند و در این صورت است که این افراد دیگران را هم به مشارکت دعوت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات و مشارکت بالا مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و دستاوردهای بین المللی برای کشور دارد، افزود: مشارکت بالای انتخاباتی ملت ایران را چند پله به ایران قوی نزدیک می‌کند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه آیت الله رئیسی ترازی برای ترقی و مردم داری بود و این انتخابات پس از بدرقه «شهدای اردیبهشت» باید حماسه دیگری باشد، یادآور شد: مشارکت در انتخابات حلّال مشکلات ملت خواهد بود، رییس جمهور هر چه پشتوانه بالاتری داشته باشد، ظرفیت حل مشکلات را در مجامع بین‌المللی خواهد داشت.

وی مشارکت بالا را زمینه‌ای برای تحمیل اراده ملت بر دیگران و خلق پیروزی در برابر دشمنان دانست و گفت: با انتخابات پرشور سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی تقویت و نقش بین‌المللی ایران افزایش می‌یابد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با این مشارکت ظرفیت‌های اقتصادی در مسیر خلق ثروت قرارمی‌گیرد، زیرا دولت با اعتماد بیشتری برای مردم نقش‌آفرینی می‌کند و باید خود را پاسخگوتر ببیند.

به گفته وی، مشارکت بالا در انتخابات حتی جبهه‌های مقاومت را تقویت می‌کند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه غرب‌باوران سوابق غربی‌ها را بررسی کنند تا ببینند موفقیت در تکیه بر توان داخلی است گفت : اهداف بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب باید به سرعت اجرایی شود و مشارکت بالا یکی از ابزار تحقق همین بیانیه خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha