جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
سرتیپ فلاح

حوزه/ معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به افول جایگاه و قدرت آمریکا در عرصه بین المللی به شکل گیری نظم نوین جهانی اشاره کرد و گفت: مشارکت بالا در انتخابات پیش رو می تواند به ارتقاء جایگاه ایران در این نظم نوین جهانی منجر شود.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، امیر سرتیپ دوم خداداد فلاح صبح امروز در جلسه آگاه سازی سیاسی در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی اهمیت انتخابات پیش رو را در سه بخش داخلی، منطقه ای و بین المللی دارای اهمیت خواند و گفت: در بعد داخلی برگزاری انتخابات در کمتر از ۵۰ روز یک رویداد کم نظیر به حساب می آید چرا که در برخی کشورها فقدان رئیس جمهور وقفه ۶ ماهه در آن کشورها را به دنبال دارد و گاه مدیریت کشور در این مدت به ارتش سپرده می شود. وی افزود: با این وجود در کشور ما به برکت تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری هیچ خللی در روند اجرایی کشور به وجود نیامد و در این فرصت کم برنامه ریزی لازم برای برگزاری انتخابات صورت گرفت.

وی در بیان اهمیت انتخابات در بعد داخلی افزود: حل مشکلات اقتصادی در اولویت اول دولت شهید رئیسی بود و وی در مدت سه ساله مسئولیت خود ریل گذاری مناسبی در بخش های مختلفی از جمله اقتصاد کرد به همین دلیل انتخاب رئیس جمهوری که بتواند از این ریل گذاری در جهت حل مشکلات اقتصادی استفاده کند بسیار مهم است.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با بیان اینکه دولت شهید رئیسی در عرصه خارجی هم اقدامات بسزایی داشت گفت: تاثیر این اقدامات به اندازه ای بود که تنش کشور با چند کشور همسایه که می توانست به درگیری منجر شود را به تعامل سازنده تبدیل کرد و نشانه این تعامل همین بود که همین کشور ها در مراسم شهادت شهید رئیسی و همراهانش در ایران حضور یافتند و وزیر امور خارجه فقید کشورمان را یار صدیق قلمداد کردند و این درحالی بود که کشورهای متخاصمی همچون آمریکا و اسرائیل از افزایش تنش ایران با کشورهای همسایه خرسند می شدند و این تنش زدایی دولت سیزدهم با کشورهای همسایه آنها را عصبانی می کرد.

امیر سرتیپ فلاح در ادامه سخنرانی خود در بیان اهمیت انتخابات پیش رو در عرصه منطقه ای گفت: امروز جنگ تنها میان حماس و رژیم صهیونیستی نیست چرا که محور مقاومت درگیر این جنگ است و مشارکت حداکثری در انتخابات نشانه ای از وفاق ملی است و تقویت انسجام داخلی ایران تاثیر بسزایی در تقویت جبهه مقاومت خواهد داشت. وی در این خصوص تصریح کرد: با افول قدرت هایی همچون آمریکا نظم نوین جهانی در حال شکل گیری است و مشارکت بالا در این انتخابات می تواند به ارتقاء جایگاه ایران در نظم نوین جهانی منجر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha