جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
4

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: تقویت انسجام و همدلی ملی از جمله مهم ترین مطالبات و خواسته های شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی طی سخنانی در سلسله نشست‌های اخلاق در مکتب شهید سلیمانی، ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و همچنین تبریک عید غدیر، ابراز داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی در کنار همه خدماتی که به جامعه ارائه می‌کرد، همیشه به همکاران و مردم درباره از بین بردن نزاع‌ها و اختلافات تأکید داشت.

وی افزود: بی شک یکی از اقدامات ما در قوه قضائیه بهره گیری از آموزه‌های مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و در این راه معتقدیم که ترویج فرهنگ صلح و سازش یکی از همین آموزه‌ها است که از طریق شوراهای حل اختلاف دنبال می‌شود.

مهدی صدفی یکی از همرزمان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در این مراسم گفت: در نگاه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سه محور حفظ اسلام، حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی و تبعیت محض از ولایت فقیه برجسته و شاخص بوده است.

وی افزود: سردار شهید سلیمانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایران اسلامی به عنوان یک حرم تعبیر و تاکید داشتند اگر این حرم حفظ شود، سایر حرم‌ها حفظ خواهد شد.

این همرزم شهید سلیمانی، همچنین با تأکید بر لزوم تقویت مشارکت مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های حفظ حرم، حضور در انتخابات است و ما با این حضور از میراث امام و شهدا پاسداری می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha