جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
نشست انتخاباتی

حوزه/ کارشناس مذهبی در مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه(س) گرگان گفت: هر میزان مشارکت در انتخابات بالاتر برود، آبروی نظام بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله حسینی در نشست تبیینی با موضوع انتخابات که با حضور خواهران طلبه و اساتید مدرسه علمیه حضرت صدیقه‌ فاطمه(سلام‌الله‌علیها) گرگان برگزار شد، بیان کرد: هر میزان مشارکت در انتخابات بالاتر برود، آبروی نظام بیشتر می‌شود.

وی با بیان این که مردم از اثر رای دادن خود آگاه نیستند، افزود: در کشور الجزایر مردم در رفاه نسبی قرار داشتند، جریان‌های آمریکایی سبب شد مردم پای صندوق‌های رأی نیامدند و همین امر باعث نابودی آن‌ها توسط ناتو شد.

کارشناس دینی، مشارکت حداکثری را پشتوانه و ضامن افزایش قدرت نظام دانست و تأکید کرد: مشارکت حداکثری و رأی بالا به عنوان پشتوانه نظام در درجه اول اهمیت قرار دارد و بعد از آن انتخاب فرد اصلح و انقلابی مهم است.

حجت‌الاسلام حسینی به اهمیت فضای رقابتی سالم و آرام اشاره و تصریح کرد: هنر این است که کار ایجابی انجام شود و هوشیار باشیم که با حیله‌گری دشمن در زمین آن بازی نکنیم.

وی اتحاد و همدلی در جبهه انقلاب را مسئله مهم در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: امروز امتحان ما این است که همدیگر را تحمل کنیم و باید طوری متحد و تشکیلاتی کار کنیم که مشکلی با هم نداشته باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha