جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
روح‌الله حریزاوی

حوزه/ حجت‌الاسلام حریزاوی گفت: باید دانست مقاومت به همراه خدمت، پیشرفت را حاصل می کند، تجربه تاریخی به ما نشان داده است عمدتا کسانی که اهل مقاومت باشد، به مردم خدمت می کند و کسانی که اهل مقاومت نباشند اهل خدمت هم نیستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی شامگاه یکشنبه در گردهمایی غدیری ها که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در کاخ تاریخی چهل ستون و ویژه هیئات مذهبی، مبلغین سازمان و مادحین استان برای نخستین بار برگزار شد، اظهار کرد: در روایتی از امام صادق (ع)آمده است هر عملی که در روز عید غدیر انجام گیرد، معادل آن عمل در هشتاد سال است و این ما را به یاد سوره قدر می اندازد.

وی خطاب به مبلغین حاضر در جلسه گفت: تبلیغ دین اسلام یک توفیق و رسالت است و اختصاص به روحانیون ندارد و هر کسی که به اندازه جرعه ای از معارف الهی کسب فیض کرده باشد، رسالت دارد به دیگران ارائه دهد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: از آیات و روایات اهل بیت علیهم السلام چنین نتیجه می گیریم که تبلیغ، شأن مسلمانی و شرط انسانیت است ، در شرایط امروزه، وقتی کسی شرایط سخت مردم غزه را می بیند، کمترین کار این است که صدای اعتراض بلند کند.

وی ابراز کرد: اکنون هم یک رسالت مهم برعهده ما قرار دارد و آن رسالت آگاه سازی و بصیرت افزایی است، در مقاطع حساسی چون انتخابات نیز ما وظیفه داریم در مقابل این ملک و دین، آگاه سازی را به شیوه سینه به سینه انجام دهیم.

حجت‌الاسلام حریزاوی خاطرنشان کرد: گفتمان به عقب بر نمی گردیم را باید ما و امثال ما در جامعه نهادینه کنیم، چرا که هر سه سال حافظه تاریخی ملت باید به روز شود، گفتمان مشارکت حداکثری در انتخابات و گفتمان تداوم خدمت دولت سیزدهم نیز باید پیگیری شود، در مرحله آخر گفتمان مقاومت برای نابودی جرثومه فساد جهانی رژیم صهیونیست، نیز باید مطالبه شود.

وی در تبیین گفتمان مقاومت ادامه داد: ما چاره ای جز مقاومت نداریم، دیپلماسی هرگز جای میدان را نمی گیرد، هزینه مقاومت از سازش کمتر است و باید دانست مقاومت به همراه خدمت، پیشرفت را حاصل می کند، تجربه تاریخی به ما نشان داده است عمدتا کسانی که اهل مقاومت باشد، به مردم خدمت می کند و کسانی که اهل مقاومت نباشند اهل خدمت هم نیستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسن IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    1 0
    بنظرم به علت پیچیدگی های موجود در سیاست خارجی باید از افراد مجرب و کارکشته و اساتید علوم سیاسی دلسوز برای ترسیم خط مشی سیاست خارجی استفاده کرد
    • سینا IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      1 0
      باید سیاست خارجی بر مبنای مصالح کشور و منفعت مردم مردم اصلاح شود