جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
1

حوزه/ معاون سیاسی استاندار مازندران تصریح کرد: شهید رئیسی شخصیتی بود که بر سر اصول و مبانی انقلاب اسلامی با هیچ کسی تعارف نداشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، قاسم گرجی عزیززاده در جلسه هماهنگی برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضمن گرامیداشت دهه ولایت و امامت و فرا رسیدن عید سعید غدیر خم ابراز داشت با توجه به فرا رسیدن اربعین شهدای خدمت و شهید رئیسی، تشکیل ستاد اربعین شهدای خدمت توسط فرمانداری‌های شهرستان‌ها ضرورت دارد.

وی با بیان این که اقدامات و فعالیت‌های شهید رئیسی باید تبیین شود و آنها را در زندگی اداری و فردی خود جاری و ساری کنیم، گفت: شهید رئیسی همچون شهید رجایی که طول عمر ریاست جمهوری کوتاهی داشت و هنوز الگوی بسیاری از دولت‌ها است، آثار و برکات فراوانی داشت و اقدامات ایشان در عرصه‌های بین‌المللی و درون کشور به چشم می‌خورد.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران همچنین خاطرنشان کرد: کرد: نگاه دولت شهید رئیسی به حل مسائل درون کشور برگرفته از نگرش متفاوت ایشان برای خدمت به مردم بوده است که باید تبیین شود.

وی بیان داشت: باید مراقب باشیم که مظلومیت این شهید بزرگوار که مورد حمله برخی قرار گرفته است، توجه ویژه شود چرا که شهید آیت الله رئیسی بر سر مبانی و اصول انقلاب اسلامی با کسی تعارف نداشت و در این مسایل با فرد یا جریانی معامله نکرد بلکه استوار بر اصول انقلابی و دینی خود ایستاد و هزینه هم داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha