جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
لائینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: امروز یکی از مشکلات مهم جامعه ما ضعف معرفت و باور دینی در میان بخشی از مردم و از جمله نسل جوان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی طی سخنانی در دیدار مدیران مدارس سمپاد استان مازندران ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، گفت: یکی از وظایف مهم فرهنگی ما باید تلاش در جهت تقویت معرفت و بصیرت دینی و انقلابی باشد چرا که امروز یکی از مشکلات ضعف معرفت و باور دینی در میان بخشی از مردم و از جمله نسل جوان است کو باید برای رفع این نقیصه فکری کرد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش و تأکید رهبر فرزانه انقلاب بر تحقق اهداف سند تحول آموزش و پرورش گفت: معتقدم که آموزش و پرورش باید به دامان دولت برگردد و این واگذاری و بیرون‌سپاری‌ها چندان کار درستی نبوده است.

امام جمعه ساری در ادامه بر لزوم شناسایی استعدادها در جامعه به عنوان مهم ترین سرمایه های انسانی تأکید کرد و افزود: در مدارس هم باید به استعدادها توجه کرد و هم زمینه تربیت و رشد آن ها را فراهم کرد تا در آینده همین ها برای کشور و تحقق اهداف مملکت تلاش کنند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت دادن به نخبگان و درک مسائل و مشکلات آن ها، بیان داشت: از سوی دیگر باید بر روی تقویت بصیرت و بینش و معرفت دینی افراد و به خصوص نسل جدید کار کنیم و در این باره کوتاهی پذیرفته نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha