جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
1

حوزه/ فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تراز جمهوری اسلامی ایران با وجود دولت شهید رئیسی و از جمله فعالیت وزیر خارجه ایشان شهید امیرعبداللهیان در دنیا ارتقا یافته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از استان مرکزی، سردار مرتضی عمومهدی طی سخنانی در نشست شورای اداری شهرستان محلات با بیان این که پس از شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، کشور در آستانه یک تحول بزرگ قرار گرفته است، اظهار داشت: ان شاءالله در همین انتخابات شاهد بر سر کارآمدن فردی در جایگاه ریاست جمهوری باشیم که راه درخشان شهید رئیسی و دولت وی را ادامه دهد و فعالیت هایش سبب سربلندی بیشتر نظام اسلامی شود.

وی با بیان این که شهید رئیسی در هر عرصه‌ای تمام توانایی‌های خود را برای خدمت به مردم و محرومان و پیشبرد اهداف انقلاب بکار گرفت، افزود: در هفته قوه قضائیه قرار داریم که با یاد و نام و راه شهید بهشتی گره خورده است. شهید بهشتی و شهید رئیسی شباهت‌های بسیاری به یکدیگر داشتند، هر دو خود را سرباز ولایت دانسته و برای اینکه حرف رهبرشان بر زمین نماند، تمام تلاش خود را بکار می‌گرفتند، هر چند که هر کدام به طریقی مورد هجمه و تخریب های ناجوانمردانه نیز قرار داشتند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، گفت: انتخابات مظهر قدرت ملی ماست و حضور آگاهانه و پرشور مردم در پای صندوق های رأی به کشور آبروی مضاعفی می دهد.

وی خاطرنشان کرد: در عملیات وعده صادق، رژیم صهیونیستی با حضور ۱۰ کشور دنیا که پنج کشور از آنها از قدرت‌های برتر نظامی جهان هستند، شکست خورد که همین مساله نیز موجب تثبیت جایگاه ایران در جهان شد.

عمومهدی با اشاره به بازتاب گسترده آئین تشییع شهدای خدمت در دنیا، ابراز داشت: در این حادثه بیش از ۱۰۰ کشور پیام تسلیت صادر کرده و مسؤولان بیش از ۷۰ کشور در ایران حضور پیدا کردند همچنین سازمان ملل به منظور ادای احترام به شهدا یک دقیقه سکوت کرده و در ۷ کشور جهان عزای عمومی اعلام شد. این اقدامات نشان داد که تراز جمهوری اسلامی با وجود دولت آقای رئیسی و وزیر خارجه وی ارتقا یافته و ماجرای شهادت و رفتار کشورهای مختلف، جایگاه ایران را ارتقا بخشید و باید اذعان کرد: با این اتفاقات، انتظار جهانیان از ما بالاتر رفته و و نگاه مستضعفین جهان به ایران است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha