جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی نژاد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان اظهار داشت: وظیفه ما در دوران کنونی شرکت در انتخابات است؛ اگر ما شرکت نکنیم یا شرکت حداقلی داشته باشیم نمی توانیم پاسخگوی خون شهدا باشیم و انتظار می‌رود هر ایرانی که علاقه مند به ایران است در انتخابات شرکت کرده و به فرد اصلح رأی بدهد.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی نژاد، مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: این انقلاب از خون صدها هزار شهید و رشادت های جانبازان و رزمندگان عزیزی که در طول این چهار دهه گذشته به ثمر رسیده است.

وی ادامه داد: امروز کشور ما در شرایطی است که در دنیا و مخصوصا در منطقه حرف برای گفتن دارد یعنی بدون جمهوری اسلامی ایران همسایگان ما و سایر کشورها و حتی دشمنان ما نمی تونن اقدامی انجام بدهند و ایران را در معادلات خود باید در نظر بگیرند و علت آن همان رشادت ها و مجاهدت های است که این انقلاب رو به این جا رسانده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان گفت: ان‌شاءالله به امید خداوند متعال این نظام مقدس اسلامی به حکومت جهانی حضرت مهدی(ع) وصل بشود.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی نژاد ابراز داشت: در این دوران از ما خواستند کار خیلی ساده ای بکنیم از ما جهاد در خط مقدم نخواستند از ما نخواستند روی مین برویم از ما خواستند در انتخابات شرکت بکنیم اگر ما در انتخابات شرکت نکنیم یا شرکت حداقلی داشته باشیم واقعا خون شهدا را نمی توانیم پاسخگو باشیم؛ بنابراین انتظار می رود هر مؤمن، هر مسلمان و هر ایرانی که در این کشور زندگی می کند و علاقه‌مند به ایران است در انتخابات شرکت کند و به فرد اصلح رای دهد که ان‌شاءالله ادامه دهنده راه این دولت شهید رئیسی عزیز باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha