جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
نشست انتخاباتی

حوزه/ کارشناس مذهبی مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه(س) گرگان گفت: روزهای باقیمانده به روز انتخابات بهترین فرصت برای تبیین و گفت‌وگو درباره موضوع شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، حجت‌الاسلام سیدعلی شریعتی در نشست تبیینی با موضوع انتخابات که با حضور خواهران طلبه و اساتید مدرسه علمیه حضرت صدیقه‌فاطمه(سلام‌الله‌علیها) گرگان برگزار شد، بیان کرد: روزهای باقیمانده به روز انتخابات بهترین فرصت برای تبیین و گفت‌وگو درباره موضوع شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است.

وی انتخابات را لیله‌القدر نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: انتخابات و نتیجه آن بر امروز و آینده جامعه تأثیر دارد و شرکت یا عدم شرکت در انتخابات آثار خوب و بد فراوان و درازمدت برای میلیون‌ها انسان دارد.

کارشناس دینی به انتخاب اصلح و کارگزار تراز از نگاه مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: همچنان که شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی است؛ انتخاب اصلح هم تکلیف الهی دیگر است.

وی با بیان این که نامزد اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری واجد صفات و ویژگی‌های مشخص است، ادامه داد: نامزد اصلح از نظر مقام معظم رهبری برای مدیریت اجرایی کشور باید فردی قوی و کارآمد، معتقد و پایبند به ارزش‌های اسلام، انقلاب و اهداف ملت، خستگی‌ناپذیر و دارای همت جهادی و فردی صمیمی با روحیه خدمتگزاری به مردم باشد.

حجت‌الاسلام شریعتی روحیه استکبارستیزی و شجاعت و مقاومت در برابر فشارهای دشمن را از ویژگی‌های دیگر رئیس جمهور منتخب برشمرد و خاطرنشان کرد: رئیس جمهور منتخب باید علاوه بر ملزم بودن به اقتصاد مقاومتی، برای پیشرفت کشور نگاهش به بیرون از مرزها نباشد و کشور را به سمت وابستگی، ضعف و عقب‌ماندگی در صحنه‌های گوناگون حرکت ندهد.

وی دعوت به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را از وظایف مبلغان در این ایام خواند و افزود: گفت‌وگوی چهره به چهره از مهم‌ترین اقدامات تبیینی این روزها است که می‌توان برای تبلیغ و روشنگری انتخاب اصلح از آن بهره برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha