جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
تصاویر/ نشست هم‌اندیشی مسئولان دفاتر نهادهای نمایندگی ولی فقیه در استان سمنان

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی گفت: فعالان سیاسی و اجتماعی باید به تبیین دیدگاه‌های نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری برای مردم و افکار عمومی بپردازند و فضای انتخابات را به سمت تعقل و انصاف و دوری از تخریب دیگران هدایت نمایند.

خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، در این نشست با تبریک میلاد امام هادی(ع) بر اهمیت ایجاد ارتباط با اقشار مختلف مردم بویژه جوانان تاکید کرد و گفت: برقراری ارتباط مسئولان نهادهای نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها، دستگاه‌های اجرایی و سایر بخش‌ها یکی از ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیر کار فرهنگی و تبلیغی است.

نماینده ولی فقیه در استان، ارتباط مستمر با آحاد مردم را زمینه‌ساز موفقیت و اثرگذاری دانست و افزود: گاهی اوقات حتی شنیدن نظرات و مسائل مردم می‌تواند به ایجاد آرامش روانی در افراد منجر شود.

وی با بیان اینکه مدیریت فرهنگی از یک منظر به دو بخش ریاستی و رفاقتی تقسیم می‌شود اظهار کرد: اگر یک مدیر یا مسئول فرهنگی به صرف داشتن اختیارات بخواهد ایفای وظیفه کند، موفقیت چندانی کسب نخواهد کرد اما همین فرد اگر با کارکنان و سایرین ارتباط صمیمانه برقرار نماید در کار خود موفق خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی ادامه داد: در برخی مواقع خلاء ارتباطی، زمینه‌ساز تصور یا قضاوت اشتباه در خصوص مسئولان و دست‌اندرکاران می‌شود که باید به این موضوع نیز توجه کرد.

امام جمعه سمنان استفاده از شیوه‌های جدید ارتباطی را لازم اما ناکافی دانست و گفت: ارتباط فیزیکی و هم‌نشینی با افراد، به مراتب موثرتر و سازنده‌تر از سایر اَشکال ارتباطی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره «شهدای خدمت» به ویژگی‌های برجسته شهید آل هاشم اشاره کرد و افزود: خدمت‌رسانی به مردم ثمرات، برکات و آثار فراوانی برای دین، نظام و انقلاب خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش‌ دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: خوشبختانه شاهد رقابتی شدن فضای اجتماعی هستیم که می‌تواند به تحقق مشارکت حداکثری منجر شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان قوه قضائیه گفت: هیچکس نباید در جریان برگزاری انتخابات، حرف و سخنی بگوید که زمینه شادی دشمنان نظام و انقلاب را فراهم کند.

امام جمعه سمنان اقناع مردم برای مشارکت در مرحله اول و نیز توجه به انتخاب گزینه اصلح را بسیار مهم و حائز اهمیت عنوان و خاطرنشان کرد: فعالان سیاسی و اجتماعی باید به تبیین دیدگاه‌های نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری برای مردم و افکار عمومی بپردازند و فضای انتخابات را به سمت تعقل و انصاف و دوری از تخریب دیگران هدایت نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha