جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
شادپیمایی ۷ کیلومتری قمی‌ها در روز عید غدیر

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از همه ارادتمندان و دلدادگان مکتب اهل بیت علیهم السلام دعوت کرد تا در ویژه برنامه "کاروان غدیر تا ظهور" در تجدید بیعت با حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه حضوری با شکوه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه, متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم به مناسبت شادپیمایی روز عید سعید غدیر به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
مساله‌ی غدیر با این مضمون والا متعلق به همه‌ی مسلمانهاست، چون به معنای حاکمیت عدل، حاکمیت فضیلت و حاکمیت ولایت‌الله است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

غدیر سند متقن و بزرگ الهی بر اکمال نعمت و اتمام دین و سرچشمه همه فضائل و برکات و منت بر بندگان تا روز قیامت است.

عید غدیر عید بزرگ سعادت و نقطه عطف تاریخ به فرمان الهی در ترسیم نقشه جامع دین و تعیین مسیر بندگی و زندگی بشریت تا روز ظهور آخرین منجی است.

اساس و مایه دین ولایت و تکامل انسانیت و شناخت هدف و غایت خلقت در گرو پذیرش همین واژه است.

امروز تعظیم غدیر تعظیم و بزرگداشت رسول خاتم محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و تداوم راه پربرکت نبوت است. بزرگداشت غدیر بزرگداشت همه خیرات و طاعت خالق کائنات است.

مسیر غدیر مسیر هدایت، کرامت، عدالت، ظلم ستیزی ودفاع از مظلومان است که انتخاب مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام به عنوان امیرالمؤمنین و خلیفه الهی در حقیقت نشانی واضح و روشن در ثبوت و ادامه راه رسالت و همین معناست.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم ضمن تبریک ایام مبارک دهه امامت و ولایت و خصوصا عید الله الاکبر عید سعید غدیر خم و به امید برگزاری انتخاباتی پرشور و انتخاب رئیس جمهوری اصلح از همه ارادتمندان و دلدادگان مکتب اهل بیت علیهم السلام دعوت می نماید تا در ویژه برنامه کاروان غدیر تا ظهور در تجدید بیعت با حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه حضوری با شکوه داشته باشند.

زمان: سه شنبه ۵ تیر ماه (روز عید) ساعت ۱۷:۳۰

مکان: عمود ۲۰ بلوار پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله به سمت مسجد مقدس جمکران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha