پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
رزمجو

حوزه/ فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در همایش جهاد تبیین گفت: انقلاب اسلامی نشأت گرفته از ویژگی‌های الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرتیپ علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر شامگاه جمعه در همایش جهاد تبیین در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر ضمن تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت، گفت: ملت غیور و ولایت مدار ایران در صحنه‌های متعدد انقلاب به خصوص سیاسی با حضور گسترده خود تا به حال حماسه آفرینی‌های بسیاری را به ارمغان آورده‌اند.

سردار رزمجو با بیان اینکه مردم با بصیرت و هوشیاری خود به اهداف متعالی انقلاب اسلامی ایمان دارند، اذعان کرد: انقلاب اسلامی نشأت گرفته از ویژگی‌های الهی است.

وی ترویج بصیرت دینی و انقلابی در جامعه را مهم خواند و اظهار کرد: هادیان سیاسی نقش بسیار مؤثری در راستای تبیین این مهم در جامعه دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر نیز در این همایش ضمن تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت بر گسترش اقدامات تبیینی در جامعه تاکید کرد و افزود: تبیین و روشنگری از رسالت‌های اصلی مدافعان انقلاب محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی، حضور باشکوه و گسترده ملت غیور ایران را در تشییع جنازه شهید جمهور و هیئت همراه نشأت گرفته از علاقه قلبی مردم نسبت به این شهدای والامقام دانست و تصریح کرد: شهید رئیسی با رویکرد جهادی و خستگی ناپذیر خود اقدامات و زیرساخت‌های بسیار مهمی را در کشور به بهره‌برداری رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha