جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
حسن علیدادی سلیمانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان تصریح کرد: مشارکت بالای انتخاباتی در هدف گذاری مسئولان نظام جمهوری اسلامی، حرف اول را می‌زند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی طی سخنانی در جلسه شورای اداری استان کرمان با اشاره به اهمیت و عظمت عید غدیر و لزوم تلاش همگانی در تعظیم آن ابراز اشت: بی شک بزرگترین حادثه و جشن بعد از نبوت رسول الله، غدیر است، کما این که عید امتداد امامت و رسالت به شمار می رود.

وی افزود: جایگاه حقوقی امامت و رسالت به میزانی ارزشمند است که در طول تاریخ انبیا الهی و امامان، شخصیت حقیقی فدای شخصیت حقوقیشان شد.

امام جمعه کرمان همچنین با اشاره به شهادت آیت الله رئیسی و انتخابات زودرس در کشور گفت: به لطف الهی ساختار نظام جمهوری اسلامی، ساختاری مطمئن، افتخارآمیز و قانونمند است و هرچند که در رأس دستگاه اجرایی کشور در غم از دست دادن رئیس جمهور شهید نشسته ایم اما کشور با وجود همه فتنه ها و دشمنی‌ها، در امنیت و آرامش کامل به سر می‌برد.

وی ادامه داد: طی چند روز آینده رئیس جمهور جدید انتخاب خواهد شد و دولت با همان قدرت نهضت خدمت رسانی به مردم را ادامه خواهد داد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با تأکید بر این که در بحث انتخابات، مشارکت در هدف گذاری مسئولان نظام جمهوری اسلامی حرف اول را می‌زند، خاطرنشان کرد: پای صندوق‌های رأی سرنوشت کشور مشخص می‌شود و کسی نمی‌تواند به ضرس قاطع بگوید که رئیس جمهور چه کسی خواهد بود.

وی افزود: این نشان دهنده صداقت و اعتماد بالایی است که به مسئولان نظام جمهوری اسلامی وجود دارد و انتخابات مومنانه و متکی به آرا مردم این تابلو را ترسیم کرده است و مهم این است که در وهله نخست همه برای حضور حداکثری مردم تلاش کنیم و در مرتبه بعد شاخصه های کاندیدای اصلح را تبیین نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha