پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
انتخابات

حوزه/ حضور شکوهمند مردم و شور آفرینی انتخاباتی و میزان بالای مشارکت موجب یاس و نا امیدی دشمنان و زمینه ساز پیشرفت و توسعه و رفاه و بهبود زندگی و معیشت مردم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع جهانی شیعه شناسی به مناسبت انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری پیامی خطاب به آحاد ایرانیان داخل و خارج کشور و شیعیان علاقه مند به ایران اسلامی در سراسر جهان به شرح ذیل صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلیٰ أَهلِها وَإِذا حَکَمتُم بَینَ النّاسِ أَن تَحکُموا بِالعَدلِ ۚ إِنَّ اللَّهَ نِعِمّا یَعِظُکُم بِهِ ۗ إِنَّ اللَّهَ کانَ سَمیعًا بَصیرًا.

در شرایط کنونی ایران و جهان ، منافع و مصلحت و آینده امت شیعه و تنها حکومت شیعی عصر حاضر ، بار دیگر در آزمونی حساس و تعیین کننده واقع شده است .
رویارویی با جنگ ترکیبی بین المللی و مقاومت در برابر جبهه استکبار جهانی و مبارزه با جریانات اسلام ستیز و شیعه هراسی شرقی و غربی ، و تکلیف دفاع از حقانیت رسالت پیامبر خاتم و قران کریم و مکتب اهل بیت علیهم السلام بار مسئولیت تازه ای را بر دوش یکایک آحاد امت اسلامی و بخصوص نخبگان و کنشگران سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی شیعه در سراسر جهان عرضه نموده است .

راه برون رفت کشور از معضلات کنونی داخلی و خارجی فقط و فقط روی کار آمدن دولتی با مدیریت اجرایی قوی و پایبند به مبانی و ارزشها و آرمانها و شعارهای انقلاب اسلامی است .

امروز جامعه شیعه به مدیرانی خستگی ناپذیر ، جهادی ، صمیمی ، صادق و خدمتگزارانی بی منت و کارآمد و عاشق خدمت نیازمند دارد تا بتواند مردم عزیز و شهید داده را امیدوار و شادمان و نگه دارد.
این امید و خرسندی زمانی محقق میشود که رئیس جمهور و کابینه آینده ، هم ولایتمدار و هم دارای روحیه استکبار ستیزی و شجاعت باشند و هم بتوانند به غیر از آمریکای مستکبر و اسرائیل غاصب ، با همه دولتهای جهان با عزت و حکمت و اقتدار تعامل نموده و ارتباطات جمهوری اسلامی را در همه جای جهان گسترش دهند و راه دیپلماسی عمومی و علمی و فرهنگی را پیش از دیپلماسی سیاسی و اقتصادی هموار نمایند ، چون ماهیت انقلاب ما و نظام ما ماهیت فرهنگی است و حفظ این نظام بستگی کامل به چگونگی بعد فرهنگی دارد .

پیمودن راه امام و شهیدان در دولت، مستلزم داشتن ایمان قوی و تقوا و توکل و اعتماد به نفس و خودباوری و تکیه کردن به داشته ها و دست آوردهای داخلی است و مردم باید امانت الهی ریاست جمهور را به شخصی بسپارند که بیش از دیگران این ویژگیها را در گفتار و عمل و کارنامه خویش حائز بوده است .

مناظرات و تبلیغات فرصت خوبی است تا امت ما میزان شناخت حقیقی کاندیداها به نیازها و دردهای جامعه و راههای درمان آن را محک بزند.

دارا بودن سلامت و پاکدستی و تدبیر و بصیرت و داشتن برنامه قابل اجرا و اشراف داشتن به برنامه هفتم توسعه کشور که اجرای آن با روی کار آمدن دولت جدید همزمان خواهد شد و این انطباق زمانی فرصت بهینه ای برای دولت فراهم میکند ، از ویژگیها و ملاکها و شاخص های مهمی هستند که امید است مورد توجه مردم شریف و عزیر در روز رای گیری باشد .

امروز وظیفه همگانی مردم مبارزه با بی عدالتی و دفاع از آرمان ها و مطالبه جدی پیشرفت کشور از قوای سه گانه می باشد .

همه ما در انتخاب رئیس جمهور باید ملاک ساده زیستی و غیر اشرافی بودن التزام به قانون و نگاه به داخل و اقتصاد مقاومتی و دوری از فساد و رانت و پارتی بازی و تبعیض و امانت داری و توجه به نظرات و توانایی مردم و بخصوص جوانان را باید مورد توجه قرار دهیم و اصلح در بین شش کاندیدای صالح کنونی کسی است که معدل امتیاز او در این ملاکها و شاخص ها از معدل دیگر نامزدها بالاتر باشد.
حضور شکوهمند مردم و شور آفرینی انتخاباتی و میزان بالای مشارکت موجب یاس و نا امیدی دشمنان و زمینه ساز پیشرفت و توسعه و رفاه و بهبود زندگی و معیشت مردم خواهد شد.

ان شاء الله
ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

دبیر کل و اعضای مجمع جهانی شیعه شناسی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احمد بلباسی IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 0
    ساده زیست، ولایتمدار،ادامه دهنده راه شهید ریسی عزیز