پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
نشریه"ردیه"

حوزه/ "ردّیه" پاسخی به شبهات بنیادین، اساسی و پایه‌ای است؛ شبهاتی که سبب ایجاد شک و تردید در مبانی و بنیادهای اعتقادی، باورهای مهم و تأثیرگذار دینی شده و ذهن و عاطفه‌ مخاطبان را با چالش روبرو می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، "ردّیه" پاسخی به شبهات بنیادین، اساسی و پایه‌ای است؛ شبهاتی که سبب ایجاد شک و تردید در مبانی و بنیادهای اعتقادی، باورهای مهم و تأثیرگذار دینی شده و ذهن و عاطفه‌ مخاطبان را با چالش روبرو می‌کند.

قوه مجریه جمهوری اسلامی ایران بخش مهمی از ساختار سیاسی کشور است که بدنه اصلی اجرایی حکومت به حساب می‌آید و در این شماره از نشریه"ردیه" که به همت مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزه‌های علمیه) منتشر شده است، تلاش می‌شود تا به شبهه «تزاحم اختیارات رئیس جمهور و ولی فقیه» و شبهات ذیل آن پاسخ داده شود.

برای دریافت نشریه "ردّیه" اینجا را کلیک کنید

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسن IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    0 0
    امروزه موفعیکه بعضی درخواست ها چه در بعد داخلی و‌چه خارجی از رئیس جمهور می شود ایشان اظهار می کند که در حیطه اختیاراتم نیست وشاید محدوده اختیارش بیست درصد بیشتر نباشد لدا لازم است راهکارهایی جهت افزایش اختیاراتش اندیشیده شود تا اختیارات ایشان همطراز روسای جمهور دیگر ممالک پیشرفته قرار گیرد