جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
علیپور

حوزه/ جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان گفت: ولایت مداری از ویژگی های بارز کاندید اصلح است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار محمد علیپور جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز در همایش تبیین اقشار تخصصی بسیج استان با موضوع انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم در دنیا قوی باشیم باید یک رئیس‌جمهور در تراز انقلاب و ولایی انتخاب کنیم.

وی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون غرب گراها هیچ کاری در راستای منافع انقلاب انجام ندادند اما در گفتمان انقلاب اسلامی هر رئیس‌جمهوری را که مردم انتخاب کنند در کنار آنان خواهیم ماند.

جانشین فرمانده سپاه لرستان افزود: مقام معظم رهبری معتقد است انتخابات مظهر خودباوری، مردم باوری و خداباوری است و کشور را از چالش ها نجات می‌دهد.

سردار علیپور ولایت مداری و اعتقادباوری و قلبی به ولی فقیه را از ویژگی های یک کاندید اصلح برشمرد و افزود: رئیس جمهور منتخب باید در عمل تابع ولایت بوده و قدرت کنترل مسائل کشور را داشته باشد.

وی بیان داشت: از هیچ نامزدی حمایت نخواهیم کرد و سخنی نخواهیم گفت و مشارکت، سلامت و امنیت شعار انتخاباتی ماست و نمی‌خواهیم پس از آن اعتراضاتی بوجود آید.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، یادآور شد: اولین ویژگی رئیس‌جمهور ولایتمداری است و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بحث انتخابات از دو بعد مهم مشارکت مردمی گسترده و انتخاب یک فرد انقلابی و شایسته مطرح است و مشارکت بالاتر پشتوانه ای مهم برای رئیس جمهور آینده خواهد بود.

سردار علیپور در پایان با بیان اینکه تمامی احزاب، جریان‌ها، گروه ها و افرادی که دل در گرو پیشرفت، آبادانی و تعالی ایران اسلامی دارند در انتخابات شرکت می کنند، خاطرنشان کرد: همه باید در دعوت مردم برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی تلاش کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha