پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه/ حجت‌الاسلام هاشمی نژاد گفت: رئیس جمهور بعد باید ساده زیست و مردمدار باشد وعزت ملی را در صحنه های بین المللی تامین کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، اظهار داشت: رئیس جمهور باید امید آفرینی کند، برخی کاندیداهای ریاست جمهوری هنوز سمتی ندارند، اما در حال یأس آفرینی هستند و آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

امام جمعه عسلویه به فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در حرم حضرت امام(ره) اشاره کرد و گفت: شهید رئیسی یک نصاب تازه‌ای درخدمت رسانی به ملت ایجاد کرد که کار رئیس جمهور بعد سخت‌تر شده است، شهید رئیسی خستگی را نمی‌شناخت، هرچند که خدمتگزارانی داشتیم که خدمت کردند اما نه در این حد.

امام جمعه عسلویه یادآور شد: رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات نیز فرمودند، انتخابات پیش روی ما کار بزرگی است، یک پدیده پر دستاورد است که این ملت رقم خواهند زد و این کار بزرگ به دست ملت رقم خواهد خورد.

وی بیان کرد: ملت ایران رئیس جمهوری فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب احتیاج دارد، رییس جمهور کشور اسلامی باید ولایتمدار باشد.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور از عمق جان ولایت را باور داشته باشد و از ته دل به رهبری نزدیک باشد و در عمل نیز تبعیت محض از امر ولایت داشته باشد، نه در شعار و همانند سردار دل‌ها و شهید رئیسی سرباز مخلص رهبری باشد.

حجت الاسلام هاشمی نژاد خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید روحیه کار و تلاش مستمر و مداوم داشته باشد، برای پیشبرد کشور تلاش خستگی ناپذیر داشته، آگاه به مسایل کشور در حوزه‌های مختلف باشد و در حوزه بین المللی و جهانی نیز آگاه به مسایل دفاعی و امنیتی باشد.

امام جمعه عسلویه تصریح کرد: رییس جمهور آینده باید ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید باشد، اخلاق مدار، اخلاص ایمان به خدا، مردمداری، ولایتمداری او در حد رییس جمهور شهید باشد.

وی تصریح کرد: رییس جمهور بعد باید ساده زیست و مردمدار باشد، عزت ملی در صحنه‌های بین المللی تامین کند، شهید رئیسی چه عزتی ایجاد کرده که از سراسر جهان روسای جمهور نخست وزیران و وزرای خارجه کشورها آمدند و به پیکرش ادای احترام کردند.

امام جمعه عسلویه درباره انتخاب اصلح در انتخابات نیز یادآور شد: مردم گذشته و حال کاندیداها را بررسی کنند، مناظرات را به دقت ببینند تا به نامزد مطلوب و اصلح برسند و با این شاخص‌هایی که رهبری فرمودند انتخاب کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha