جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
اا

حوزه / امام جمعه شهرستان بشاگرد، با اشاره به تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و مناظرات، گفت: این برنامه‌ها نباید باعث تسویه‌حساب‌های سیاسی، موجب کوچه باز کردن برای بدخواهان جمهوری اسلامی ایران شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام حسین غلامی امام جمعه شهرستان بشاگرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: لقمه‌ای که انسان می‌خورد مثل بذری است که در زمین افشانده می‌شود، اگر حلال باشد اثرش در قلب انسان ظاهر می‌شود و قلبی سرشار از صفا می‌شود و از اعضا و جوارحش جز خیر و نیکی نمی‌تراود.

وی افزود: پیامبر اکرم(ص) فرمودند: هر که غذای حلال بخورَد، فرشته‌ای بالای سرش می‌ایستد و تا آن گاه که از خوردن فراغت یابد، برای او طلب آمرزش می‌کند

وی یادآور شد: لقمه حلال باعث سعادت و خوشبختی انسان در دنیا و آخرت می‌شود.

حجت الاسلام غلامی گفت: در روایتی دیگر از پیامبر گرامی اسلام آمده است که، هرکه از دسترنج حلال خود بخورد، درهای بهشت به رویش گشوده شود و او از هر در که خواهد وارد شود.

امام جمعه شهرستان بشاگرد، با اشاره به تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و مناظرات، ابراز کرد: این برنامه‌ها نباید باعث تسویه‌حساب‌های سیاسی، موجب کوچه باز کردن برای بدخواهان جمهوری اسلامی ایران شود.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به روز جهاد کشاورزی، ٢٧ خرداد خاطرنشان کرد: تسریع در خصوص سند دار کردن اراضی کشاورزان از مطالبات مردم است، در حال حاضر اگر یک کشاورز بخواهد از یک بانک وام بگیرد، وثیقه ندارد و ممکن است چند هکتار زمین کشاورزی داشته باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha