جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
شعبانلی

حوزه/امام جمعه موقت آوج گفت:ایام انتخابات است باید در خصوص انتخابات فعالیت کنیم؛ تبیین کنیم و بصیرت افزایی نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی امام جمعه موقت آوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، پس از توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: فضای مجازی و حقیقی دست به دست هم داده‌اند تا ما را به انحراف بکشانند. مراقب خود و اطراف خود باشیم تا ان‌شاءالله با زمینه‌سازی برای ظهور آقا صاحب العصر والزمان کاری انجام داده باشیم.

وی اظهار نمود: ایام انتخابات است باید در خصوص انتخابات فعالیت کنیم؛ تبیین کنیم و بصیرت افزایی نماییم.باید دغدغه مشارکت حداکثری را داشته باشیم، مشارکت حداکثری پشت دشمن را می‌شکند و منتخب را قوی‌تر خواهد کرد. دیگران را هم دعوت کنیم و کسانی که قهر کرده‌اند را به راه بیاوریم.

خطیب جمعه آوج یادآور شد: شاخص‌ها را طبق فرمایش مقام معظم رهبری در نظر بگیریم. ایمان و عمل فرد مورد نظرمان را مورد توجه قرار بدهیم. منتخب ما باید انقلابی، مومن، مجاهد و ولایتمدار باشد. محور حق را در مورد کاندیداها مورد توجه قرار بدهیم و کسانی که منشا حق را مردم می‌دانند کنار بزنیم. آنها نمی‌توانند مورد اعتماد باشند. چرا که منشا حق خداوند است.

غرب‌گراها و لیبرال‌ها نمی‌توانند در این مسند قرار بگیرند و کشور را اداره کنند. چرا که به جای تکیه به خدا و توان مردم جامعه خود به غرب و دیگران تکیه می‌کنند.

حجت الاسلام شعبانلی به شخصیت شهید چمران اشاره نموده، بیان داشت: ای کاش کاندیداها زندگی شهید چمران را مطالعه کنند. چرا که به خدا بسیار نزدیک بود و پاسخگوی ولی زمان بود. سیاستمدار برجسته، عالم و شاگرد ولایت بود. امیدواریم رئیس جمهور منتخب آینده با اخلاص بوده و از ولی فقیه تبعیت کند و مثل شهید چمران در عمل آن را از خود نشان دهد. هر زمان هر رئیس جمهوری با ولایت همگام، همراه و همدل بود، دولت، مردم و کشور رشد کرده و به پیشرفت دست یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha