جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
پرده خوانی

حوزه/ به مناسبت دهه امامت و ولایت آئین پرده خوانی واقعه غدیر خم ویژه کودکان و نوجوانان در چرام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام سلطانی، مبلغ اعزامی از قم در آئین پرده خوانی واقعه غدیر خم ویژه کودکان و نوجوانان که در یکی از بوستان های شهر چرام برگزار شد، با بیان اینکه همه باید به خصوص شعبان عالم هر آنچه می توانند برای بزرگداشت دهه ولایت و امامت انجام دهند، اظهار کرد: وظیفه ای که پیامبر اکرم بر عهده همه ما گذاشته مسئله امامت و ولایت و غدیر است که آن را باید حاضرین به غایبین و پدران به فرزندانشان تا آخرالزمان برسانند.

وی افزود: به همین خاطر گروه های تبلیغی ما برای تبیین مسئله غدیر خم و مسئله امامت احساس تکلیف کردند و از قم به سراسر کشور از جمله استان کهگیلویه و بویر احمد سفر کردند.

حجت الاسلام سلطانی با بیان اینکه مسئله امامت، مسئله ای نیست که به راحتی از کنار آن بگذریم، عنوان کرد: مخاطبین ما بیشتر کودکان، نوجوانان و خانواده ها هستند که در قالب بیان قصه گویی، بیان شعر، داستان، چیستان، اجرای مسابقه رنگ آمیزی می توانیم این حقیقت را به آنها انتقال بدهیم.

این مبلغ اعزامی از قم با اشاره به دینی که امامت و ولایت در آن نباشد طبق روایات ما جایگاهی و ارزشی ندارد، افزود: نه تنها ما بلکه پدران و مادران وظیفه دارند که این مسئله مهم را به نسل بعدی به فرزندانشان ابلاغ کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha