پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
امام جمعه سلفچگان

حوزه/ امام جمعه سلفچگان گفت: دشمن می‌خواهد انتخابات بی رونق باشد، البته با نظرسنجی هایی که انجام شده ان شاءالله انتخابات پر رونق تر از گذشته خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام مهدی غروی در خطبه های نماز جمعه سلفچگان با اشاره به اهمیت تقوا، اظهار داشت: اگر به خدا توکل کنیم از خدا بترسیم خداوند همه نیروها و قدرت های شیطانی را از ما می ترساند و همه را مطیع اهل تقوا قرار خواهد داد.

وی در خطبه دوم به اوضاع منطقه اشاره کرد و بیان داشت: اول اینکه همه ما می‌دانیم اسرائیل این سگ هار آمریکا و استکبار قلاده اش باز شده و هرچه مردم جهان فریاد می کشند که جلوی این وحشی گری را بگیرید گوششان بدهکار نیست، این آمریکایی که بعضی ها دم از تبادل نظر، مناظره و صحبت کردن با او برای حل مشکلات منطقه و کشور می‌زنند نمی‌خواهد اسرائیل را مهار کند، چرا که به نفعش است که اسرائیل با چنگ و دندان به مظلومان عالم حمله کند؛ این آمریکا به قول مقام معظم رهبری همان شیطان اکبر است.

حجت الاسلام مهدی غروی به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: دشمن می‌خواهد انتخابات بی رونق باشد، البته با نظرسنجی هایی که انجام شده ان شاءالله انتخابات پر رونق تر از گذشته خواهد بود.

وی ادامه داد: در خصوص انتخاب اصلح شاخصه ها را باید بیان کنیم و به کسی رای بدهیم که اهل معرفت و سابقه و کارنامه خوبی داشته باشد.

امام جمعه سلفچگان ادامه داد: به کسی رای بدهید که مطیع ولایت و رفیق حاج قاسم باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha