یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
1

حوزه/ مداح مشهور پایتخت گفت: دستاوردهای دولت سیزدهم برای ایران یک حرکت تاریخی بود ما نیز باید مانند فردوسی برای ماندگار شدن این تلاش‌های شبانه روزی یک شاهنامه بنویسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، منصور ارضی مداح مشهور پایتخت ظهر امروز جمعه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ در حاشیه نمایشگاه روایت پیشرفت، طی سخنانی اظهار کرد: این نمایشگاه خلاصه ۳ سال زحمت با افکار خالص و صحیح، دولت سیزدهم می‌باشد که بیانگر پای کار بودن نیروهای انقلابی است.

وی افزود: شهید رئیسی برای بنده یک مجتهد مُسلَّم بود و کاری به یاوه‌گویی‌های دیگران که این مرد بزرگ را بی‌سواد می‌دانستن ندارم، اگر روزی فرصت شود که فقط از زندگینامه ایشان یک مستند تهیه کنیم، خواهیم دید که زهد کار این عالم بزرگ در هر کاری سرآمد است.

این مداح اهل بیت(ع) با اشاره به آیه و إذا خاطبهم الجاهلونَ قالوا سلاماً که بیانگر یکی از ویژگی های شهید رئیسی است، افزود: او کاری به اقدام جاهلان و منافقان علیه خود نداشت و تمامی کارهای خود را با نیت الهی انجام می‌داد.

ارضی تصریح کرد: تمام مسئولان دولت سیزدهم یک هدفی را شروع کرده و اگر زهد در کارشان بیشتر بود به خاطر وجود نورانی شهید رئیسی زاهد و خدمت رسانی به مردم بود.

وی عنوان کرد: ما باید مانند فردوسی، برای این سه سال تلاش و دسترنج شبانه روزی دولت سیزدهم که بسیار با ارزش است، برای ماندگار شدن در تاریخ، شاهنامه بنویسیم.

روضه‌خوان اهل‌بیت(ع) با اشاره به اهمیت نشان دادن دستاوردهای دولت سیزدهم به مردم، بیان کرد: کار جهادی سختی دارد اما لذتی که پس از پایان کار می‌ماند بسیار ارزش دارد و اصحاب رسانه باید این دستاوردهایی که بیانگر سه سال تلاش شبانه روزی شهدای خدمت است، را برای مردم روایتگری کنند تا همیشه در ذهن آن‌ها ماندگار شود.

ارضی گفت: نمایشگاه روایت پیشرفت باید در دولت‌های آینده نیز با پشتیبانی حکومتی و ولایت ادامه پیدا کند تا مردم در جریان برنامه‌های دولت قرار گیرند.

وی در پایان با اشاره به اینکه مداح برای اثرگذاری بر جمعیت از یک خط غزل استفاده می‌کند، گفت: حرکت یاران شهید رئیسی مانند یک قصیده یا حتی یک کتاب است، شاید ما به اندازه درک خود کارهای او را قضاوت کنیم ولی دستاوردهای او قابل مقیاس با درک ما نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha