یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
انتخابات

حوزه / فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: امروز دشمن به دنبال این است که مردم خدمات دولت شهید رئیسی را فراموش کنند که باید برای مقابله با این توطئه دشمن بصیرت لازم را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار نعمت‌الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ظهر امروز در نشست جهاد تبیین انتخابات که در سالن همایش سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان همواره سعی داشته‌اند که به اهداف نطام و انقلاب خدشه وارد کنند، اما به لطف الهی، رهبری‌های داهیانه امام خامنه‌ای و بصیرت مردم، روز به روز بر اقتدار و عزت این نظام افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه در زمان شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و شهدای خدمت، دشمنان وارد میدان شدند و قصد داشتند وحدت و انسجام مردم را از بین ببرند اما رهبر معظم انقلاب صحنه را به خوبی مدیریت کردند و در این مورد هم مانند گذشته آب از آب تکان نخورد، گفت: باید بدانیم دشمن به دنبال دشمنی کردن است و تا انقلاب اسلامی و ایران قوی وجود دارد، دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی نیز ادامه‌دار خواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، خاطرنشان کرد: امروز دشمن به دنبال این است که مردم خدمات دولت شهید رئیسی را فراموش کنند که باید در این راستا با جهاد تبیین خدمات دولت سیزدهم را به عنوان چراغ راه برای انتخاب رئیس جمهور بعدی به مردم نشان دهیم.

سردار باقری با بیان اینکه دشمن با استفاده از شیوه‌هایی مانند تخریب نامزدهای انقلابی و عصبی کردن مردم برای حضور کمرنگ در انتخابات سعی دارد عرصه انتخابات را کمرنگ جلوه دهد، ابراز کرد: دشمن با یک عملیات روانی سنگین، به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است و از همه ظرفیت خود برای رسیدن به این هدف استفاده می‌کند، بنابراین نیاز است که جهاد تبیین صورت گیرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha