یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: به منظور حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوی، ۱۵۰ پاتوق گفت‌وگو در شهر اصفهان و دیگر شهرهای استان با حضور مبلغان خواهر و برادر در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام حامد اهتمام در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری درباره کسانی که توانایی حرف زدن با مردم را دارند، مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنند، اظهار داشت: مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با حضور در مناطق مختلف شهر اصفهان و دیگر شهرهای استان در قالب ۱۵۰ پاتوق گفت و گو، پاسخگوی سؤالات و شبهات اقشار مختلف مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه در سخنان مقام معظم رهبری داریم که چه کسی انتخاب شود، مسأله اوّل نیست، مسأله دوم است، گفت: مسأله اوّل این است که مردم همه در انتخابات پُرشور شرکت کنند، آگاهانه شرکت کنند، فکر کنند، تحقیق کنند و آن کسی را که می‌خواهند، انتخاب کنند. ، انتخابات خودش مهمّ است، حضور مردم در انتخابات مهمّ است و هدف از این پاتوق‌های گفت‌وگو، دعوت به حضور پرشور، آگاهانه و حداکثری مردم در پای صندوق های رأی می‌باشد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، ابراز کرد: اعزام‌های فردی و گروهی مبلغان خواهر و برادر به مناطق مختلف استان اصفهان نیز در کنار دیگر فعالیت‌های این معاونت انجام شده که با انتخابات پُرشور، کشور از مشکلات و دشمنی‌ها بیمه شود.

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌هایی که با موضوع انتخابات برنامه ریزی شده، «نشست انتخاباتی مبلغان و اساتید خواهر» با سخنرانی حجت الاسلام محمد حسن زمانی دستیار ویژه مدیر حوزه‌های علمیه در امور مذاهب است که با همکاری مدیریت حوزه‌ علمیه خواهران استان اصفهان روز یکشنبه ۳ تیر ۸:۳۰ صبح در سالن شهید قاسم سلیمانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان واقع در خیابان حافظ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha